Verwijderd

Topicstarter
Mijn nokia3330 heeft vandaag zwemles gehad in de rooivijver van de efteling :'(, hij deed niks meer totdat ik thuis kwam en er eens flink de fohn op heb gezet en toen deed hij het wonder boven wonder weer, alleen het ontvangst is helemaal weg, er is helemaal geen ontvangst meer, heeft iemand een idee wat er kapot kan zijn(ik denk antenne) maar die kan toch niet kapot gaan van water?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
Er zal wel iets kortsluiting gemaakt hebben, ergens binnenin...

Mijn advies: Laat de Nokia eerst helemaal droog worden! En zet hem over een aantal dagen weer aan ;)

Misschien doet ie het dan weer goed :7

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 14:50
De Siemens M35 van ijn vriendin heeft ook een duik genomen in het zwembad :)

Ik heb die uit elkaar gehaald, drooggepoetst en weer in elkaar gezet, werkte weer als een zonnetje..

Verwijderd

Topicstarter
de nokia werkt ook helemaal alleen heb ik geen ontvangst meer, ik heb hem al helemaal droog gemaakt, maar misschien is het klepje van de antenne kapot

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Is denk wel erg snel voor de antenne om nu al te gaan roesten...
laat um wat langer drogen, misschien dat ie miraculeus beter wordt morgen... hoop het voor je.

Verwijderd

Het enige wat je hoeft tedoen is als je geen ontvanst meer hebt een nieuw printplaatje kopen ( kan je in een telefoon zaak naa vragen )want die printplaat is het gevoeligst voor water en als het eenmaal nat is dan maar het deel wat je ontvangs maakt geen contakt meer met de rest dus zodoende

hoop genoeg info te hebben gegeven ]

Greez Dennis ;)
Pagina: 1