Ik heb dus een windowtje in mijn case zitten maar nu zitten er wat krasjes in het plexi, iemand enig idee hoe ik die eruit kan krijgen?
En of dit uberhaupt gaat?
Verwijderd
Werkt goed voor ondiepe krasjes, doe het wel eens op me gsm.Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef Pizzaman het volgende:
Ik heb weleens gehoord met tandpasta en een borsteltje
displex bij de halfords te haal!Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef navyseal44 het volgende:
Ik heb dus een windowtje in mijn case zitten maar nu zitten er wat krasjes in het plexi, iemand enig idee hoe ik die eruit kan krijgen?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Polijsten met zilverpoets (heet Silvo, zo'n beetje in elke supermarkt te verkrijgen - ruikt naar pot-pourri!!Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef navyseal44 het volgende:
Verwijderd
werkt perfect hoor, teminste voor mijn gsm... en ik heb nog geen krassen op me window zitten hoor, ben zuinig op me compieOp dinsdag 16 juli 2002 00:24 schreef jeuuron het volgende:
[..]
displex bij de halfords te haal!
jah klopt van die speciale tandpasta voor wittere tanden zekerOp dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef Pizzaman het volgende:
Ik heb weleens gehoord met tandpasta en een borsteltje
mij ding heeft er ook geen last van.. motorola v90Op dinsdag 16 juli 2002 00:35 schreef daan123 het volgende:
[..]
werkt perfect hoor, teminste voor mijn gsm... en ik heb nog geen krassen op me window zitten hoor, ben zuinig op me compie
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
jaja...Op dinsdag 16 juli 2002 00:40 schreef navyseal44 het volgende:
Ben ook zuinig op m'n comp: transport schade
Be Stronger Than Your Excuses
Verwijderd
Verwijderd
jah weetje hoe duur een fatsoenlijk stukje plexi is!!!Op dinsdag 16 juli 2002 09:05 schreef Chainsaw1984 het volgende:
gewoon karwei bezoeken en een nieuw stukkie halenis makkelijker... meten / snijden / uitbreken / lijmen / klaar
Acrylaat is veel goedkoper, en ziet er het zelfde uit, was voor mijn window 8 gulden kwijt toen der tijd.Op dinsdag 16 juli 2002 11:01 schreef twakker het volgende:
[..]
jah weetje hoe duur een fatsoenlijk stukje plexi is!!!
Voor een meter @ meter betaald je bij de praxis al een dikke 50 piek!!! (als het niet veel meer is)
too fly for a white guy
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
En dat noem jij makkelijker?Op dinsdag 16 juli 2002 09:05 schreef Chainsaw1984 het volgende:
gewoon karwei bezoeken en een nieuw stukkie halenis makkelijker... meten / snijden / uitbreken / lijmen / klaar
Verwijderd
De allergoedkoopste WITTE tandpasta is het beste!Op dinsdag 16 juli 2002 10:06 schreef jwbagger het volgende:
wat voor tandpasta moet ik hiervoor gebruiken?
ik stelde niet zelf die vraag hoorOp dinsdag 16 juli 2002 17:51 gaf JazzIT een antwoord op een vraag die ik niet gesteld had:
Tja da's een kwestie van opvoeding, je zou natuurlijk je 'nageltjes' kort kunnen houdenOp dinsdag 16 juli 2002 23:18 schreef navyseal44 het volgende:
Leuk en aardig maar deze window is netjes ingefreesd en al en zit er van achter tegenaan met nageltjes, zo netjes krijg ik het zelf nooit terug...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Werkt ook perfect om na het lappen van een koperen heatsink, dit spul erop te doen en in te wrijven. Gaat ie nog meer van glimmenOp dinsdag 16 juli 2002 00:32 schreef Happy_On_MDMA het volgende:
[..]
Polijsten met zilverpoets (heet Silvo, zo'n beetje in elke supermarkt te verkrijgen - ruikt naar pot-pourri!!). Koperpoets kan ook, gaat echter iets minder goed. (en stinkt
)
Met die zilverpoets krijg je, met een zachte poetsdoek uiteraard, een nog hogere glans dan met nieuw plexiglas.
Gewoon dezelfde instructies volgen als met 't poetsen van zilver. Koekie
*Miauw*...Op dinsdag 16 juli 2002 14:58 schreef ntsx het volgende:
ik heb die zeik niet... ik heb een glazen window.
Toen wij onze oude auto verkochten, hebben de de lak ingesmeerd met die troep, deze was een beetje faal geworden, zag er weer als nieuw uit, gelijk weer wat meer centjes voor dat oude krengOp dinsdag 16 juli 2002 05:23 schreef KimSaRo het volgende:
Als je het daarna glanzend wil hebben ff met b.v. kruipolie insmeren en goed uitvrijven, dan glans die als een t**t.
... Life is what happens when you are busy planning other things...