k zag op het werk een heleboel flexibile magneten liggen maar ik wil graag weten of die geleiden of niet. Misschien neem ik er een paar mee naar huis (natuurlijk nadat ik toestemming gevraagd heb
) Iemand die het weet??
testen?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Neej testen is gevaarlijk jas jij dr maar 220 v doorheenOp dinsdag 16 juli 2002 00:03 schreef jeuuron het volgende:
testen?
maar zonder gekhei is een id. ja maar als iemand het weet is het net zo makkelijk
je kunt er toch een multimeter opzeten?Op dinsdag 16 juli 2002 00:05 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Neej testen is gevaarlijk jas jij dr maar 220 v doorheen
maar zonder gekhei is een id. ja maar als iemand het weet is het net zo makkelijk
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Moet ik die eerst kopen natuurlijk.Op dinsdag 16 juli 2002 00:05 schreef jeuuron het volgende:
[..]
je kunt er toch een multimeter opzeten?
vraag je buurman.. iedereen heeft zo'n ding.. ik zelfsOp dinsdag 16 juli 2002 00:07 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Moet ik die eerst kopen natuurlijk.
Mijn buurman kan nog geen knoop in een zakdoek leggen dus dat hoe ik niet te vragen ik test het wel gewoon met een of ander lampje. Is wel nice voor casemod.Op dinsdag 16 juli 2002 00:10 schreef jeuuron het volgende:
[..]
vraag je buurman.. iedereen heeft zo'n ding.. ik zelfs
ik ben bezig met de resevoirs van aqua-computers.de aan het maken
is al aardig ver
je mag mijnes wel ff lenenOp dinsdag 16 juli 2002 00:11 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Mijn buurman kan nog geen knoop in een zakdoek leggen dus dat hoe ik niet te vragen ik test het wel gewoon met een of ander lampje. Is wel nice voor casemod.
Normale magneten geleiden idd niet. Dus het lijkt me sterk dat die flexmagneten dat wel doen (aangezien ze rubber-based zijn)
Verwijderd
Hangt van de soort magneet af, je hebt de stenen natuurlijk types, en je hebt de synthetische metalen types. De meeste magneten zijn van week-ijzer gemaakt en dat geleidt dus wel, de reden dat deze niet geleiden is idd omdat ze rubber based zijn met lijnen metaal erin. Dus let op, als je gaat knippen kan het zijn dat aan de randen wel een geleidend draadje zit.
Wat wil je er eigenlijk mee gaan doen dat ze geen stroom mogen geleiden ??
ergens op een 220V voerend deel plakken zou ik zeker NIET doen
ergens op een 220V voerend deel plakken zou ik zeker NIET doen
Ik d8 zelf ook aan kr8stroom
Maar ik heb ook nog nix verzonnen ermee maar ik denk dat nog wel gebeurd. Je kan alles namelijk wel gebruiken qua materialen. Ik beem dr zo een paar mee naar huis en dan test ik het vanavond wel.
Maar ik heb ook nog nix verzonnen ermee maar ik denk dat nog wel gebeurd. Je kan alles namelijk wel gebruiken qua materialen. Ik beem dr zo een paar mee naar huis en dan test ik het vanavond wel.
Pagina: 1