• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik heb hier dus een palm M515 nu zoek ik er een lelefoon voor waarmee ik dan kan wap'en enz.
Kan dit ook via ir ????
of moet dat via een kabel ????

op de site van palm staat dus geeneene ruk !!!
en ik heb al op google gezocht maar kan daar ook niks nuttigs vinden.

ik vind de samsung SGH-N620 echt wel vet maar ik weet dus niet of dat kan.

hij heeft wel als optie een datakabel !!!!!!

wie kan mij hierbij helpen

oke alvast bedankt en de mazzels :P :P :P :P :P :P :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt het beste een telefoon nemen met infrarood. De datakabels die voor een GSM te koop zijn, zijn bijna altijd USB of seriële kabels om de GSM met de PC te laten communiceren. Er bestaan wel kabels van GSM naar PDA, maar die zijn zeldzaam. Kijk even op het forum van www.palmclub.nl daar staat echt veel informatie over dit onderwerp.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vrijwel alle telefoons met infrarood en WAP (modem dus) zijn geschikt. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen met een Samsung A-300 en een Nokia 6510.
Waarom zou je trouwens wappen op je PDA? Je kunt ook gewoon echte webpagina's bezoeken :) (met browsers als PalmScape e.d.)

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Internetten via een M515 doe je via infrarood icm je GSM. Als je ff door de settings was gebladerd, dan was je alle instellingen voor internetten + infrarood tegengekomen. Ik heb ook ff zitten bladeren (heb hier ook een m515) en kwam dat ook allemaal tegen. Ik vind trouwens dat er in de handleiding maar bar weinig staat en dat ze je teveel zelf laten uitvinden. Ik had dit bijvoorbeeld, internetten via infrarood, wel iets gevonden voor in de handleiding. Maar ik weet niet of er op de CD nog een uitgebreidere handleiding staat, want die heb ik nog niet bekeken.....

P R N D

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
oke dus via ir is het makkelijkste eens kijken wat ze allemaal hebbe :P :P :P

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12
je telefoon heeft buiten ir OOK een intern modem nodig... dit is niet gelijk aan elkaar! (als ie wap heeft hoeft dat niet te betekenen dat dat ook zo is)

Wel zijn de meeste! nieuwe telefoons met ir uitgerust met zo'n modem aangezien deze toestellen meestal geschikt gemaakt zijn om te inetten via je schootpc
Kijk idd op www.palmclub.nl voor wat meer info over hoe en wat mbt instellingen en software op je palm

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

heb zelf ervaring met een nokia 6210 en een siemens s35.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb ook gehoord dat een Siemens S35 het beste is... zal nu ook wel vrij goedkoop zijn en hij hoeft imo echt niet onder te doen voor telefoons van "deze generatie"

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Op woensdag 17 juli 2002 19:35 schreef djsoes het volgende:
heb zelf ervaring met een nokia 6210 en een siemens s35.
ff heel erg off-topic: ik vind dat je een lekkere avatar hebt :9~

P R N D

Pagina: 1