"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
Heb je de nieuwste drivers al geinstalleerd? Kun je niet instellen dat hij je normale beeld 'kopieert'?
Dat klopt, TVTool ondersteund de Philips chips alleen op 800x600. De 7104 wordt niet geheel correct ondersteund (wat dat ook moge betekenen). Probeer het eens via de drivers en niet via TVTool.Op maandag 15 juli 2002 23:39 schreef Cuball het volgende:
in TVTOOL krijk ik zelfs maximum een resolutie van 800*600 die andere "custum" resoluties zijn allemaal grayed out
ok, kheb nu ook zowat alles eromterent gelezen, en de maker van TVtool schrijft inderdaad dat ie te weinig data heeft over die 7104 chip (en dat die ook minder zou zijn in kwaliteit)
dus TV tool laat ik voor wat het is, nu ben ik dus bezig met nView dat bij de drivers geleverd is, het probleem zit em nu, via het composite signaal krijg ik wel beeld op men TV, maar via S-video krijg ik dus niets
(en ja men TV ondersteunt S-Video, want als ik onze Hi8 camera via S-Video aansluit krijg ik wel beeld)
dus heeft iemand nog enig id hoe die S-Video aan de praat te krijgen ? ligt dit ook aan die Philips chip ? ik weet het niet meer hoor (ik gebruik nu det 30.30 drivers)
dus TV tool laat ik voor wat het is, nu ben ik dus bezig met nView dat bij de drivers geleverd is, het probleem zit em nu, via het composite signaal krijg ik wel beeld op men TV, maar via S-video krijg ik dus niets
(en ja men TV ondersteunt S-Video, want als ik onze Hi8 camera via S-Video aansluit krijg ik wel beeld)
dus heeft iemand nog enig id hoe die S-Video aan de praat te krijgen ? ligt dit ook aan die Philips chip ? ik weet het niet meer hoor (ik gebruik nu det 30.30 drivers)
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"