Ik zag het pas toen ik al gepost had, maar er staat niet onder dat het geedit is.Op zondag 21 juli 2002 22:40 schreef Bredend het volgende:
Dan kan je toch de 'back-button' gebruiken
Maari k heb daarnet die voltages van die chieftec gezien, en zit nu stevig te denken om mijn bestelling bij Freezinghardware te veranderen. Is dat de moeite waard? Dan ga ik zeker voor deze 550
ik kan maar beter gaan pitt'n
Mijn chieftecOp zondag 21 juli 2002 22:40 schreef Bredend het volgende:
Dan kan je toch de 'back-button' gebruiken
Maari k heb daarnet die voltages van die chieftec gezien, en zit nu stevig te denken om mijn bestelling bij Freezinghardware te veranderen. Is dat de moeite waard? Dan ga ik zeker voor deze 550
ik kan maar beter gaan pitt'n
ik heb m ook bij atin besteld. nu ff 2 daagjes wachten
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Me too, dus met een beetje mazzel (wat ik dus nooit heb...) komt ie woensdag.Op maandag 22 juli 2002 15:32 schreef Turismo het volgende:
ik heb m ook bij atin besteld. nu ff 2 daagjes wachten
He maar ... euhm ,superdom vraagje waarschijnlijk...
Een 550 watt voeding vreet tog niet meer stroom dan een 300watt voeding waar hetzelfde spul aan hangt ??
Jaja ,ik ben een voedingn00b
Een 550 watt voeding vreet tog niet meer stroom dan een 300watt voeding waar hetzelfde spul aan hangt ??
Nee, idd niet.Op maandag 22 juli 2002 21:19 schreef Bartjuh het volgende:
He maar ... euhm ,superdom vraagje waarschijnlijk...
Het is het max. vermogen wat ie kan leveren. Soms is een 550 watt voeding zuiniger dan een 300 watt, omdat een 300 watt eerder op z'n top zit, en een 550 watt net over de helft. Ik zeg het een beetje vaag, maar ik hoop dat je snap wat ik bedoel.
Ja hé ,thnx !Op maandag 22 juli 2002 21:41 schreef psmeets het volgende:
[..]
Nee, idd niet.
Het is het max. vermogen wat ie kan leveren. Soms is een 550 watt voeding zuiniger dan een 300 watt, omdat een 300 watt eerder op z'n top zit, en een 550 watt net over de helft. Ik zeg het een beetje vaag, maar ik hoop dat je snap wat ik bedoel.
Ik wil ook wel zo'n 550watt voeding !!
Dus als iemand een inkoopactie regelt ,doe ik mee!
Moet tog een voeding hebben voor de thermaltake case die ik ga haal'n
Ik heb dus het Starnet broertje van de Q-tec.
Gekocht bij silverview in rotterdam voor 60¤ (stond voor 79 in het systeem maar mocht 'm voor de prijs die op de website stond meenemen)
De 5V-lijn zit hoger dan ik lange tijd gezien heb, maar de kabelboom aan de ATX-connector is wel erg kort.
Ook zijn de fans in de starnet inderdaad wat luidruchtig.
Gekocht bij silverview in rotterdam voor 60¤ (stond voor 79 in het systeem maar mocht 'm voor de prijs die op de website stond meenemen)
De 5V-lijn zit hoger dan ik lange tijd gezien heb, maar de kabelboom aan de ATX-connector is wel erg kort.
Ook zijn de fans in de starnet inderdaad wat luidruchtig.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
hey people...aangezien ik niemand anders het nog zie doen, hou ik wel een inkoopactie..
verzendkosten zijn 5 euro.
graag bestelling z.s.m. doorgeven op:
Joost@newedition.nl
bestellen kan tot de 26e, geld moet binnen zijn voor de 31e
je krijgt bevesteginsmail wat je precies moet doen
succes
Joost@newedition.nl
succes
heb je dat wel allemaal netjes gevraagd aan de mods????Op dinsdag 23 juli 2002 12:24 schreef phellah het volgende:
hey people...aangezien ik niemand anders het nog zie doen, hou ik wel een inkoopactie..
Joost@newedition.nl
succes
als je geen toestemming krijgt gaat het dus niet door
En waar ga je dan bestellen en voor welke prijs!Op dinsdag 23 juli 2002 12:24 schreef phellah het volgende:
Joost@newedition.nl
succes
Als je er iets vanaf kan krijgen wil ik best meedoen, maar als dat niet lukt wil ik niet tot na 26ste wachten, dan bestel ik zelf wel bij Atin.
Hmm ,i want more info !?Op dinsdag 23 juli 2002 12:24 schreef phellah het volgende:
Joost@newedition.nl
succes
Zeker geinteresseerd!
Het wanneer heb ik al ... maar het waar en hoeveel zou ik graag nog willen weten ...
Ik zit trouwenz een beetje te twijfelen tussen die Q-tec 550watt of een enermax EG365P-VE FCA 350watt.
Als ik diverse reviews mag geloven heeft de enermax een zeer stabiele 5volt lijn ,de rest is overigens ook erg stabiel..
Het is dus de :
Enermax 350watt

of de Q-tec 550watt
Verwijderd
moetje nog ff wachten....Op maandag 22 juli 2002 21:53 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
thermaltake case die ik ga haal'n
Midden~eind augustes togOp dinsdag 23 juli 2002 16:09 schreef T-Mug het volgende:
[..]
moetje nog ff wachten....
Naja ,heb ik de voeding tog alvast ,moet um tog wel kopen ...
Ik vind het een heel goed idee, maar je kan niet zomaar ff een actie houden. Je moet het eerst goed plannen, didelijke info geven, bijvoorbeeld waar jij de spullen vandaan haalt met een linkje. Een duidelijk tijdschema, dit tijdschema is zeer onrealistisch, aangezien van giro naar bank of van bank naar giro overmaken meestal een week duurt en als je geen internet bankieren hebt red je 5 dagen betaaltijd uberhaupt niet. En als allerbelangrijkste, je moet toestemming vragen, zie: [topic=533757/1/25]Op dinsdag 23 juli 2002 12:24 schreef phellah het volgende:
Joost@newedition.nl
succes
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
ik heb hem over een weekOp dinsdag 23 juli 2002 16:14 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Midden~eind augustes tog
Naja ,heb ik de voeding tog alvast ,moet um tog wel kopen ...
Het enige kleinigheidje lijkt me dat er geen schakelaar achterop zit. Maar nu zat ik te denken (ja, het koste wat moeite...) kan ik er niet gewoon een gat in dremelen en een schakelaar in kwakken? Of is dat niet echt goed voor de garantie?
check hier de review van de psu op onze nieuwe site
[url="http://www.casefreakz.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=96&mode=thread&order=0&thold=0"]http://www.casefreakz.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=96&mode=thread&order=0&thold=0[/url]
[url="http://www.casefreakz.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=96&mode=thread&order=0&thold=0"]http://www.casefreakz.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=96&mode=thread&order=0&thold=0[/url]
Haal je hem bij dedicated ?Op dinsdag 23 juli 2002 16:22 schreef T-Mug het volgende:
[..]
ik heb hem over een week
Welke haal je dan ,ik denk gewoon de zwarte met secc japan steel ,ik zie niet echt zoveel voordeel in alu die die meerprijs rechtvraardigd ...
Ff een vraagje aan iemand die 'm al heeft, zijn de fan's intake of outtaken, of 1 intake, 1 outtake?
Ik denk gewoon zo :Op dinsdag 23 juli 2002 20:43 schreef psmeets het volgende:
Ff een vraagje aan iemand die 'm al heeft, zijn de fan's intake of outtaken, of 1 intake, 1 outtake?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| / ________
/__ | |
\ |______|
\
/\
/||\
|| |
...........juist !Op dinsdag 23 juli 2002 21:17 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Ik denk gewoon zo :
code:
1 2 3 4 5 6 7/ ________ /__ | | \ |______| \ /\ /||\ ||
Ok, thnx, dat wou ik ff weten omdat ik een output fan wou maken in m'n pc. Maar dat is nu dus niet meer nodig. Want dan moest ik dremelen.
Hou er wel rekening mee dat die fans tempgestuurd zijn. Ze zullen als het goed is dus niet constant de maximum flow geven.Op dinsdag 23 juli 2002 22:50 schreef psmeets het volgende:
Ok, thnx, dat wou ik ff weten omdat ik een output fan wou maken in m'n pc. Maar dat is nu dus niet meer nodig. Want dan moest ik dremelen.
We zien 't wel. En anders ga ik toch maar dremelen. Ik ben niet zo'n casse modder, 50% van de mods vind ik (dat ik niet half GoT op m'n nek krijg dat ze wel mooi zijn) niet echt mooi.Op dinsdag 23 juli 2002 22:57 schreef Devil het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat die fans tempgestuurd zijn. Ze zullen als het goed is dus niet constant de maximum flow geven.
Hehe mijn mods zijn altijd eeuh laten we zeggen functioneel.Op dinsdag 23 juli 2002 23:00 schreef psmeets het volgende:
[..]
We zien 't wel. En anders ga ik toch maar dremelen. Ik ben niet zo'n casse modder, 50% van de mods vind ik (dat ik niet half GoT op m'n nek krijg dat ze wel mooi zijn) niet echt mooi.
Alles scheef enzo, maar het werkt goed
Verwijderd
Kom nou, ik heb dezelfde voeding (340w) en het nieuwe type maar geluid maken doet dat ding wel zeker, nou en of, daar hoef ik niet eens naast te hangen, hoor het ding 1 kamer verderop nog.Op vrijdag 19 juli 2002 13:15 schreef RS_003 het volgende:
ja zeker want mijn chieftecie hoor ik niet het is het meest lawaai maakende ding in me PC dusse nu is me comp dus still maar ik wil niet zon opgevoerde stofzuiger naast me
Sterker nog, de Chieftec is het meest luidruchtigste stuk in me pc kast, niets hoor ik behalve die pieptoon en dat blazen van die Chieftec voeding.
Ik heb nu een Procase 250 watt, en die maakt ook best herrie vind ik (ik kan het niet zo goed vergelijken, allebei m'n pc's zitten dezelfde). Dus het zal mij benieuwen wat gaat doen. Als het goed is krijg ik 'm morgen.
Ik ga er trouwens 300 watt op vooruit, wel een kewl id.
Ik ga er trouwens 300 watt op vooruit, wel een kewl id.
ff vraagje , is mijn 5volt lijn niet een beetje laag onder een 

mobo: vrxp (1.0) vcore + 7.5%
11*150
(1800+ unlocked maar kan beter lijkt me)

mobo: vrxp (1.0) vcore + 7.5%
11*150
Als ik het goed zie is de 5 volt lijn bij jo 4,68... Dat is inderdaad laag,... eigenlijk te laag.. als je 5 volt lijn onder de 4,80 komt, dan moet je op zoek gaan naar een andere voeding...
Die is laag ja... ik kreeg problemen na het plaatsen van een AMD 1800+ voor mijn Duron 900, toen ging de 5V lijn van 4,75 naar 4,50, en daar was mijn videokaart het niet zo mee eens (die viel spontaan uit na +/- 10 sec in Win2000).
Heb nu een nieuwe Enermax 350Watt gekocht, erg stil en 5V blijft op min 4,98 (bij full load).
Heb nu een nieuwe Enermax 350Watt gekocht, erg stil en 5V blijft op min 4,98 (bij full load).
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Volgens mij heeft een goede voeding maximaal 5% afwijking op de 5 volt lijn... dus, dat zou dus 5,00 - 5% = 4,75 volt zijn... alles daar beneden is niet goed..Op woensdag 24 juli 2002 13:06 schreef Wallie het volgende:
Die is laag ja... ik kreeg problemen na het plaatsen van een AMD 1800+ voor mijn Duron 900, toen ging de 5V lijn van 4,75 naar 4,50, en daar was mijn videokaart het niet zo mee eens (die viel spontaan uit na +/- 10 sec in Win2000).
edit:
aan de deur
net mailtje gehad van die lui.
ik heb net ook die 550watt psu besteld
. moet je trouwens aan de deur betalen? Kan er nergens iets over vinden. (bij Atin)
aan de deur
ik heb net ook die 550watt psu besteld
Op woensdag 24 juli 2002 10:14 schreef roelandstoter het volgende:
Als ik het goed zie is de 5 volt lijn bij jo 4,68... Dat is inderdaad laag,... eigenlijk te laag.. als je 5 volt lijn onder de 4,80 komt, dan moet je op zoek gaan naar een andere voeding...
hmm ,ga over een paar dagen denk ook de 55watt'er halen ,maar zit nog steeds beetje te twijfelen tussen die enermax en die q-tec ...Op woensdag 24 juli 2002 14:04 schreef amdrulezzz het volgende:
ik heb net ook die 550watt psu besteld. moet je trouwens aan de deur betalen? Kan er nergens iets over vinden. (bij Atin)
[..]
ik maandagmiddag rond uurtje of 4Op woensdag 24 juli 2002 18:01 schreef psmeets het volgende:
Ik heb 'm maandagavond besteld, maar nog nix binnen.![]()
zal morgen wel komen dan
Ik hoop het, volgens de mail heb ik 'm op 22-07-2002 om 18:37:29 besteld.Op woensdag 24 juli 2002 18:15 schreef Turismo het volgende:
[..]
ik maandagmiddag rond uurtje of 4
zal morgen wel komen dan
Net stond er iemand van de PTT voor de deur, en ja hoor, m'n voedingkie. Ik xal 'm zo ff installeren. Wel raar dat er geen schroeven/handleiding bij zit. Maar ja, je kan niet alles hebben voor ¤ 55.
hahah mijne is net ook binnen gekomen 1 minuut geleden.Op donderdag 25 juli 2002 11:22 schreef psmeets het volgende:
Net stond er iemand van de PTT voor de deur, en ja hoor, m'n voedingkie. Ik xal 'm zo ff installeren. Wel raar dat er geen schroeven/handleiding bij zit. Maar ja, je kan niet alles hebben voor ¤ 55.
w000t ik ga m nu uitpakken
Verwijderd
GNAH 
Enermax levert dan wel een manual + schroeven, maar niet alleen is dat geen 100 Euro waard, je moet van hun dan ook die 250 Euro dure 550'er kopen. En maar hopen dat die het WEL goed doen.
(Ik heb dus na een jaar de 431 watter weg moeten gooien.)
//edit
Wees trouwens blij dat deze voeding geen super lange aansluit kabels heeft. Op veel websites wordt juist dat als een deel oorzaak van de zwakte qua 5 Volt lijn van Enermax gezien.
Enermax levert dan wel een manual + schroeven, maar niet alleen is dat geen 100 Euro waard, je moet van hun dan ook die 250 Euro dure 550'er kopen. En maar hopen dat die het WEL goed doen.
(Ik heb dus na een jaar de 431 watter weg moeten gooien.)
//edit
Wees trouwens blij dat deze voeding geen super lange aansluit kabels heeft. Op veel websites wordt juist dat als een deel oorzaak van de zwakte qua 5 Volt lijn van Enermax gezien.
nou net klaar met installeren de voltages zien er zeer netjes uit vergeleken met mijn vorige voeding(Aopen 300watt standaard bij hq08)

ik ben tevreden

ik ben tevreden
Idd, 12v lijn geeft grote afwijking.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
is dat niet normaal met een vcore van 2,02? Wat heb je er verder allemaal aanhangen trouwens
Ik hou er niet van om na een slechte ervaring met een product te zeggen dat je het niet moet kopen, maar ik doet het toch:
KOOP DIT DING NIET!!!
KOOP DIT DING NIET!!!
Ik had alles aangesloten, en start de computer op, en ga zitten mailen. Dat ding begon wat te ruiken, ach zal wel nieuwigheid zijn... Na een tijdje toch maar ff kijken. Ik raak m'n tape drive aan, en verbrand zowat m'n klauwen. Dus snel de pc uit. Ik sluit de molex van m'n tape aan op m'n diskette station, en die begint ook een tering herrie te maken. En de voeding gaat uit. En wil dus niet meer aan. Kortsluiting! Stuk plastic van het stekkertje weggeschroeid. Ik ben bang dat m'n tape drive overleden is, maar ik durf het (nog) niet te testen. Ik ga nu ff kijken of ik kan zien wat er met de voeding aan de hand is.
draait hij bij jou nog steeds goed? (hope so) ik krijg hem morgen binnen
Op zondag 21 juli 2002 11:21 schreef roelandstoter het volgende:
Ik heb die 550Watt voeding nu al 2 dagen draaien in mijn werkcomputer (TB 1 Ghz.@1340 Mhz.) en voldoet nog steeds prima !! Wat mij in ieder geval opvalt is dat ik hem nu ook op 1365 Mhz. kan laten draaien... deze voeding haalt nl. nog effe 3 graden van de kasttemperatuur af en 2 graden van de CPU...
bedoel je naar 'un' slechte ervaring of na 1 slechte ervaring...Op donderdag 25 juli 2002 13:09 schreef psmeets het volgende:
Ik hou er niet van om na een slechte ervaring met een product te zeggen dat je het niet moet kopen, maar ik doet het toch:
KOOP DIT DING NIET!!!
btje jammer voor je btw
De tape drive is 10x duurder dan die voeding, dus ik ben er helemaal klaar mee.Op donderdag 25 juli 2002 13:42 schreef Bredend het volgende:
[..]
bedoel je naar 'un' slechte ervaring of na 1 slechte ervaring...
btje jammer voor je btw
Nog steeds, zonder problemen.. nooit vreemde geurtjes gehad,... nooit rare hiiteproblemen.. helemaal niks...Op donderdag 25 juli 2002 13:21 schreef amdrulezzz het volgende:
draait hij bij jou nog steeds goed? (hope so) ik krijg hem morgen binnen
[..]
Heeft iemand deze voeding al in een Aopen HQ08 geprobeerd?
Bij mij zit de standaard Aopen voeding recht boven de processor. De Voeding zuigt dus alleen de hete lucht aan uit mijn koelblok en begint dus als een bezetene te razen.
Aanwijzingen dat dat met deze voeding minder erg zal zijn??
Bij mij zit de standaard Aopen voeding recht boven de processor. De Voeding zuigt dus alleen de hete lucht aan uit mijn koelblok en begint dus als een bezetene te razen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Geen idee... De onderste fan is temperatuur gestuurd, dus ik zou zeggen van wel,.. maar ja,... zeker weten doe je dat natuurlijk nooit.. Bij mij werkt hij stil en verplaatst veel lucht..Op donderdag 25 juli 2002 13:53 schreef Cow_tipping het volgende:
Ik heb de oorzaak gevonden: Ze hebben bij 1 klein molex stekkertje de 5volt en de twaalf volt verwisseld:
normaal (van boven gezien):
geel - zwart - zwart - rood
Bij 1 tje:
rood - zwart - zwart - geel
Bij 1 tje:
Wat een debielenOp donderdag 25 juli 2002 14:23 schreef psmeets het volgende:
Ik heb de oorzaak gevonden: Ze hebben bij 1 klein molex stekkertje de 5volt en de twaalf volt verwisseld:
Bij 1 tje:
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Gast je maakt me bangOp donderdag 25 juli 2002 13:13 schreef psmeets het volgende:
Ik had alles aangesloten, en start de computer op, en ga zitten mailen. Dat ding begon wat te ruiken, ach zal wel nieuwigheid zijn... Na een tijdje toch maar ff kijken. Ik raak m'n tape drive aan, en verbrand zowat m'n klauwen. Dus snel de pc uit. Ik sluit de molex van m'n tape aan op m'n diskette station, en die begint ook een tering herrie te maken. En de voeding gaat uit. En wil dus niet meer aan. Kortsluiting! Stuk plastic van het stekkertje weggeschroeid. Ik ben bang dat m'n tape drive overleden is, maar ik durf het (nog) niet te testen. Ik ga nu ff kijken of ik kan zien wat er met de voeding aan de hand is.
ja ik heb m in een Aopen HQ08 sinds 3 uurtjesOp donderdag 25 juli 2002 13:53 schreef Cow_tipping het volgende:
hij is nog steeds stil en me cpu temp is 4 graden lager geworden en casetemp ruim 5 graden
check!Op donderdag 25 juli 2002 14:55 schreef Turismo het volgende:
[..]
ja ik heb m in een Aopen HQ08 sinds 3 uurtjes
hij is nog steeds stil en me cpu temp is 4 graden lager geworden en casetemp ruim 5 graden
All I needed to know.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Bij mijn Starnet (op de fans na het zelfde als de Q-tec)Op donderdag 25 juli 2002 14:23 schreef psmeets het volgende:
Bij 1 tje:
zaten van een kabelboom met molexen de draden zo door elkaar dat je deze niet kon strekken.
aangezien ik geen bolvormige case heb, heb ik de draden maar uit de stekkertjes gehaald en opnieuw juist in elkaar gestoken.
Wat jou overkomen is verbaasd me dus eigenlijk niks.
Die dingen worden waarschijnlijk in een of andere chinese sociale werkplaats in elkaar geprutst.
Hoop dat je je schade (dus ook de rest van je hardware) kunt claimen.
En iedereen verder eerst de kleuren checken voor je 'm aansluit.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Alvast excuses maar ik kan het niet laten om te zeggend dat deze firma een toch wel bedenkelijke in- en uitgangs-controle heeft. Ook na het assembleren van de voeding is er dus geen 100% op losgelaten...
Verwijderd
Hmz dat suckt wel voor je. 
Hier geen enkel probleem :)(tot nu toe dan
).
+5V is mooi stabiel, en ik draai nu @ 9.5 * 160 = 1520 mhz oid, maar kben momenteel aan't casemodden, en ga nog een vcore mod doen dus k'hoop nog hoger te komen.
ik ga denk ik wel als ik alles weer aansluit ff de molex'en checken hoor
Hier geen enkel probleem :)(tot nu toe dan
+5V is mooi stabiel, en ik draai nu @ 9.5 * 160 = 1520 mhz oid, maar kben momenteel aan't casemodden, en ga nog een vcore mod doen dus k'hoop nog hoger te komen.
ik ga denk ik wel als ik alles weer aansluit ff de molex'en checken hoor
Ik wil ff zeggen: iedereen die er eentje heeft, check ff alle molex stekkers, en als je er eentje koopt, check ze dan ff voor je 'm aansluit.
Verwijderd
Wat voor een 5V lijn heb jij STRESSED?Op donderdag 25 juli 2002 18:13 schreef Alain het volgende:
Hmz dat suckt wel voor je.
Hier geen enkel probleem :)(tot nu toe dan![]()
).
+5V is mooi stabiel, en ik draai nu @ 9.5 * 160 = 1520 mhz oid, maar kben momenteel aan't casemodden, en ga nog een vcore mod doen dus k'hoop nog hoger te komen.![]()
ik ga denk ik wel als ik alles weer aansluit ff de molex'en checken hoor![]()
![]()
Die voeding is niet alles jongens.
Het is typisch zo'n geval waar je veel getallen op zet.
Maar de kwaliteit is om te huilen.
Heb er 2 pc's mee gebouwd en ze werden alle twee loei warm.
(de voeding)
Verder blijft er niet veel van de 5volt lijn over als je vet gaat overklokken.
Je kunt nog beter een 300watt merkvoeding kopen dan deze rakker.
(de voeding)
Ff offtopic, heeft iemand enig id wat ik kan eisen?
Een Onstream DI-30 kost bij Alternate ¤ 319 euro...
Een Onstream DI-30 kost bij Alternate ¤ 319 euro...
Heb Qtec ook besteld, ze zijn aan de deur geweest vanavond maar ik moest overwerken.
Na dit allemaal gelezen te hebben ga ik mijn kabels goed controleren voordat ik iets aansluit.
psmeets sterkte!
Toch ben ik ervan overtuigd dat dit een goede voeding is!
Na dit allemaal gelezen te hebben ga ik mijn kabels goed controleren voordat ik iets aansluit.
psmeets sterkte!
NOu dan ben je wel heel goed gelovig.Op donderdag 25 juli 2002 23:08 schreef D-FENCE het volgende:
Heb Qtec ook besteld, ze zijn aan de deur geweest vanavond maar ik moest overwerken.
JT sterkte!
Ik zal maar achter de bank gaan zitten als de bus weer voorruit.
Dat ding zuigt.
Omdat jij een beetje pech heb, hoeft dat niet voor een ieder te gelden, kijk naar de vorige posts manOp donderdag 25 juli 2002 23:10 schreef MartNL het volgende:
[..]
NOu dan ben je wel heel goed gelovig.
Ik zal maar achter de bank gaan zitten als de bus weer voorruit.
Dat ding zuigt.
Heb er 2 gehad.Op donderdag 25 juli 2002 23:13 schreef D-FENCE het volgende:
[..]
Omdat jij een beetje pech heb, hoeft dat niet voor een ieder te gelden, kijk naar de vorige posts man
En de meeste reakties zijn nogal negatief.
Maar goed je moet het zelf weten als je voor de big nrs gaat.
IPV voor kwaliteit.
ik heb vertrouwen, btw bezit ook een enermax 431Watt, voor m'n servertje wil ik de Qtec gaan gebruiken.Op donderdag 25 juli 2002 23:15 schreef MartNL het volgende:
[..]
Heb er 2 gehad.
IPV voor kwaliteit.
En dat moet lukken
Ik weet niet of het een slechte voeding is, maar bij mijn exemplaar heeft een of andere schele chinese autist de draadjes niet goed om in een stekkertje gestopt. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dit heeft. Maar ik zou er gewoon ff goed naar kijken.
Op donderdag 25 juli 2002 23:22 schreef psmeets het volgende:
Ik weet niet of het een slechte voeding is, maar bij mijn exemplaar heeft een of andere schele chinese autist de draadjes niet goed om in een stekkertje gestopt. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dit heeft. Maar ik zou er gewoon ff goed naar kijken.
Ok ok,... dat zou kunnen.. Maar bij mij draait hij anders nu al een week mee, en in een overklokte Pc met een heleboel shit erin.. draait goed,.. in mijn ogen beter dan mijn Enermax 431 Watt...Op donderdag 25 juli 2002 23:15 schreef MartNL het volgende:
[..]
Heb er 2 gehad.
IPV voor kwaliteit.
...........misschien heb ik een woensdagmiddag model ??
me tooo ook heel veel shit erinOp donderdag 25 juli 2002 23:43 schreef roelandstoter het volgende:
[..]
Ok ok,... dat zou kunnen.. Maar bij mij draait hij anders nu al een week mee, en in een overklokte Pc met een heleboel shit erin.. draait goed,.. in mijn ogen beter dan mijn Enermax 431 Watt...
...........misschien heb ik een woensdagmiddag model ??
maarja t is dan ook 550 watt he, dus kan ook niet anders
Verwijderd
Ik weet niet welke voeding jij dan hebt gehad, dir gekke gouden ding is maar net een paar maanden uit.Op donderdag 25 juli 2002 23:00 schreef MartNL het volgende:
Die voeding is niet alles jongens.
(de voeding)
Dat heet worden en lage 5volt met dik overklokken, lijkt precies op wat m'n 431 Watt Enernax EG451P-VE deed.
Maar dat verhaal van psmeets vind ik veel ernstiger..
Ik heb vandaag naar Atin gebeld, en ze geloven niet dat het een fout van de fabriek is. Ik moet maar naar de fabriek mailen... Die zit in China, dus dat kan leuk worden, weg tape drive... Maar ik EIS in ieder geval een nieuwe voeding.
LOLOp vrijdag 26 juli 2002 08:48 schreef Hooi het volgende:
[..]
Ik weet niet welke voeding jij dan hebt gehad, dir gekke gouden ding is maar net een paar maanden uit.
Dat heet worden en lage 5volt met dik overklokken, lijkt precies op wat m'n 431 Watt Enernax EG451P-VE deed.
Maar dat verhaal van psmeets vind ik veel ernstiger..
Wat denk je hoeveel pc ik in 1 week bouw?
Dus al was dat gekke ding nog maar een week uit.
Dan kon ik hem al heel vaak proberen.
Nou ja, ik bel morgen Atin op en zeg dat ik 'm naar hun terug stuur, en dat zij het verder maar regelen. Als het allemaal niet door gaat dan heb ik denk echt pech. Met een fabriek in china m'n garantie regelen zie ik echt niet zitten
Verwijderd
Atin, staat die tegenwoordig nog steeds in de computerhal in Beverwijk ?Op zaterdag 27 juli 2002 00:26 schreef psmeets het volgende:
Nou ja, ik bel morgen Atin op en zeg dat ik 'm naar hun terug stuur, en dat zij het verder maar regelen. Als het allemaal niet door gaat dan heb ik denk echt pech. Met een fabriek in china m'n garantie regelen zie ik echt niet zitten
Probeer in ieder geval wel de schade van die Onstream drive te claimen. Neem je vader, je oom, je buurman en het schoolvoetbal team mee naar de winkel.
Word het niet eens tijd voor een soort GoT knokploeg?Op zaterdag 27 juli 2002 00:35 schreef Hooi het volgende:
[..]
Atin, staat die tegenwoordig nog steeds in de computerhal in Beverwijk ?
Probeer in ieder geval wel de schade van die Onstream drive te claimen. Neem je vader, je oom, je buurman en het schoolvoetbal team mee naar de winkel.
Eigenlijk boeit die drive me niet zo heel veel, ik heb 'm via de wat minder officiele wegen (
Verwijderd
Hmm, gebeurt nogal eens wat vreemds met de stroom hier in huis. De stroom valt dan heel even weg. Ook op de zolder (wat waarschijnlijk wel een andere groep is) gebeurt dit. Valt me op dat dat pas is sinds die Qtec erin zit 
Vreemd....
Vreemd....
Kom ik aan met me enermax waar ik 209 euro voor heb betaald.
Verwijderd
Nah,Op zaterdag 27 juli 2002 00:45 schreef psmeets het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor een soort GoT knokploeg?
ik bedoelde meer als publiek. Het helpt om wat te claimen als de winkel vol is. De beste reclame is tenslotte van mond tot mond.
Alleen maar een andere voeding krijgen mag geen probleem zijn. Volgens mij ken ik Atin nog wel een beetje. Die doen niet moeilijk dacht ik.Eigenlijk boeit die drive me niet zo heel veel, ik heb 'm via de wat minder officiele wegen (). Maar het gaat me om de voeding.
ik heb toch al een aopen 300 watt

maar wel gemod met papst fan erin
maar wel gemod met papst fan erin
Verwijderd
Atin mag je niet doorsturen naar de fabrikant: zij zijn degenen die je een product geleverd hebt, en zij zijn verplicht ervoor te zorgen dat dit een deugdelijk product is. Ergo, als het product ondeugdelijk is, moeten zij jou schadeloos stellen, als vast te stellen is dat de ontstane schade voortvloeit uit het leveren van het ondeugdelijke product.Op zaterdag 27 juli 2002 00:26 schreef psmeets het volgende:
Vervolgens kunnen zij naar de fabrikant gaan, maar dat staat los van jouw zaak. Je hebt immers een koop gesloten met Atin, en niet met Q-tech.
Als je wilt, kan ik mn wetboek er wel een keer bijpakken. Dit soort dingen zijn altijd leuk
heb die q-tec voeding woensdag besteld heb nog nix binnen gekregen. Hoe lang duurde het bij jullie allemaal? (zal maandag dan wel komen maar ga dan op vakantie 10 dagen Salou
)
Ik had 'm maandag avond besteld, en donderdag binnen gekregen.Op zaterdag 27 juli 2002 23:05 schreef amdrulezzz het volgende:
heb die q-tec voeding woensdag besteld heb nog nix binnen gekregen. Hoe lang duurde het bij jullie allemaal? (zal maandag dan wel komen maar ga dan op vakantie 10 dagen Salou)
same hereOp zaterdag 27 juli 2002 23:19 schreef psmeets het volgende:
[..]
Ik had 'm maandag avond besteld, en donderdag binnen gekregen.
alleen dan maandag om 4 uur en donderdag binnen
Verwijderd
Hoezo, wat doen ze ?psmeets schreef op 30 juli 2002 @ 21:16:
Nou, Atin is niet erg goed met service, zelfde geld voor Q-tec...
Kep 'm ook binnen. Alle stekkertjes zitten goed. 
Alleen de +5 Volt lijn zit bij mij op 4.87 ongeveer, met Ti4200 en overklokt mobo 10x160MHz
Alleen de +5 Volt lijn zit bij mij op 4.87 ongeveer, met Ti4200 en overklokt mobo 10x160MHz
Verwijderd
Excuus voor het bovenhalen van zo'n oude thread, maar kunnen de mensen die deze voeding hebben een korte samenvatting geven van hun ervaringen tot nu toe?
Ik heb nu een codegen 300x 300watt voeding met de 3.3v lead op 3.1v
Moet m'n geheugen ONDER de specs draaien om 't stabiel te houden...Deze Q-tec voeding klinkt dus erg interessant voor mij, maar het lijkt niet allemaal rozegeur en maneschijn als ik deze thread zo doorlees...
Ik heb nu een codegen 300x 300watt voeding met de 3.3v lead op 3.1v
Verwijderd
hij draait hier nogsteeds erg goed 
pc is nu oc'ed @ 1520 mhz/1.9 Vcore en gewoon 100% stabiel , veel beter als de vorige noname 300 Watt psu , die volgens mij non-oc'ed nog niet eens 100% stabiel was
Voltage's liggen rond de 4.9V idle , 4.85V stressed (volgens de sensoren op mn board uitgelezen met MBM5). Als ik echter een voltmeter in de 5V van een Molex stekker steek, meet ie 5.10V idle, 5.05V stressed ofzo ?
goeie voltage's iig 
anyway ik vind hem het geld zeker waard
pc is nu oc'ed @ 1520 mhz/1.9 Vcore en gewoon 100% stabiel , veel beter als de vorige noname 300 Watt psu , die volgens mij non-oc'ed nog niet eens 100% stabiel was
Voltage's liggen rond de 4.9V idle , 4.85V stressed (volgens de sensoren op mn board uitgelezen met MBM5). Als ik echter een voltmeter in de 5V van een Molex stekker steek, meet ie 5.10V idle, 5.05V stressed ofzo ?
anyway ik vind hem het geld zeker waard
Verwijderd
Bij mij draait ie ook helemaal ok
Atm 4.95 en 12.59 volt dus dat dit wel goed. (Draait seti)
Ook bij mij draait hij nog steeds uitermate goed zijn rondjes... Ik denk dat dit een van mijn beste computeraankopen in tijden is...
Verwijderd
Bij mij draait ie ook perfect! Nix op aan te merken...
5V lijn van 4.93V met een XP@1848Mhz @ 1.88V... Mijn oude 300W zat bij 1600Mhz al op 4.7V...flinke verbetering dus..
5V lijn van 4.93V met een XP@1848Mhz @ 1.88V... Mijn oude 300W zat bij 1600Mhz al op 4.7V...flinke verbetering dus..