Ja dat is het hetgene dat niet lukt. Intern, no problem, maar een berichtje versturen buiten planet naar mijn server is om begrijpelijke redenen niet voor de hand liggen. Als ze nou iets meer info gaven over hoe ik mijn server moet configgen, dan was het al een stuk makkelijker; Ik kom er niet uit. Het heeft iets te maken met "mx records" oid.
Ok even compleet, ik heb dus een gentoo servertje draaien met allerhande diensten. ook mail zou ik graag werkend hebben...Ik ben aan gelsoten op mxstream via planet inernet. Werkt goed, al knalt de verbinding ca. 5 x per week uit, maar daar heeft deze jongen een scriptje vor gemaakt, zodat alles zichzelf optlost.
Maar ok , er moet toch iemand zijn. die zijn courier(imap) postfix systeem werkend heeft achter planet?
Ik hoor graag waar de gouden sleutel erin moet
Ok even compleet, ik heb dus een gentoo servertje draaien met allerhande diensten. ook mail zou ik graag werkend hebben...Ik ben aan gelsoten op mxstream via planet inernet. Werkt goed, al knalt de verbinding ca. 5 x per week uit, maar daar heeft deze jongen een scriptje vor gemaakt, zodat alles zichzelf optlost.
Maar ok , er moet toch iemand zijn. die zijn courier(imap) postfix systeem werkend heeft achter planet?
Ik hoor graag waar de gouden sleutel erin moet