KPN, telefonische enquete

Pagina: 1
Acties:

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Laat ik vanmiddag nou denken over een boos e-mailtje wat ik zou willen zenden over het stoppen van "Een voicemail".
Wat wil het geval, word ik gebeld door een dame van KPN of ik nog iets te klagen heb. Ik kon mijn lachen niet inhouden, hoewel het eigenlijk om te huilen is.
Mijn vriendin heeft speciaal, op mijn aanraden, een KPN-mobieltje gekocht om "Een Voicemail" te kunnen gebruiken. We hebben thuis ISDN en het blijkt niet mogelijk te zijn om bij draadloze toestellen op eenvoudige wijze te kunnen zien dat je gebeld bent. Dus je moet of, altijd je voicemail bellen, of, door het menu heen bladeren om te zien of er toevallig nog een nummer in staat van degene die gebeld heeft.
KPN is erg duur en de enige reden om een toestel van hun aan te schaffen is om de extra mogelijkheden.
Nu ze stoppen hebben ze alleen zichzelf er mee, want mijn oplossing is dat je op mijn voicemail (thuis) alleen kunt horen wat mijn mobiele Vodafoon nummer is en je kunt dus niks meer inspreken.
Alle inkomsten gaan dus aan hun neus voorbij, want ik luister mijn voicemail niet meer af en mensen bellen de volgende keer gelijk naar mijn Vodafoon mobieltje.
Hoelang zouden ze nog blijven bestaan? :?
Ik hoef geen mailtje meer te versturen. >:)

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

Ja :)

Dus wat is nou eigenlijk het probleem want ik begrijp hem niet helemaal :?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

De KPN moest op aandringen van de OPTA van de voicemaildienst een betaalde dienst maken.

Ze kunnen er dus niets aan doen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:09 schreef bazs2000 het volgende:
De KPN moest op aandringen van de OPTA van de voicemaildienst een betaalde dienst maken.

Ze kunnen er dus niets aan doen. :)
Moesten ze ook van de OPTA van "Een Voicemail" weer "Twee" maken?

2k op west bij Pv Output

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Waarschijnlijk wel, anders heet dat tegenwoordig weer oneerlijke concurrentie.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 23:09 schreef Dave Schalk het volgende:
Ja :)

Dus wat is nou eigenlijk het probleem want ik begrijp hem niet helemaal :?
Er is niet zo zeer een probleem, alswel dat ik het allemaal niet zo goed meer kan volgen.
De enige leuke en handige dingen die ze hebben wat het een beetje aantrekkelijk maakt, doen ze er uit omdat het niet mag van de OPTA.

2k op west bij Pv Output

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Ze moeten wel, ze kunnen helaas niet anders, ze moeten doen wat de OPTA zegt.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Op maandag 15 juli 2002 23:07 schreef Geurt-kun het volgende:
We hebben thuis ISDN en het blijkt niet mogelijk te zijn om bij draadloze toestellen op eenvoudige wijze te kunnen zien dat je gebeld bent. Dus je moet of, altijd je voicemail bellen, of, door het menu heen bladeren om te zien of er toevallig nog een nummer in staat van degene die gebeld heeft.
Err, je kunt dus wel gezien dat je gebeld bent, maar je moet ervoor door een menu bladeren? De meeste toestellen laten gewoon meteen een klein telefoontje zien zodat je weet dat je een gesprek hebt gemist, en dan kun je meteen dat gemiste nummer zien toch?
Of heb je een vage telefoon :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Geurt-kun

Geurt-kun

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 00:18 schreef 2Dutch het volgende:

[..]

Err, je kunt dus wel gezien dat je gebeld bent, maar je moet ervoor door een menu bladeren? De meeste toestellen laten gewoon meteen een klein telefoontje zien zodat je weet dat je een gesprek hebt gemist, en dan kun je meteen dat gemiste nummer zien toch?
Of heb je een vage telefoon :)
Ik heb een hele gave telefoon, maar een vage telefoonISDNcentrale. Deze ondersteunt de voicemailberichtweergave zoals op het normale basisstation van Siemens niet. Dus moet je door het menu heen bladeren. ;(

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

Ik heb thuis voice-responce ;)

Zelf postbussen maken voor ieder intern toestel...... heel die klote openbare voicemail niet meer nodig >:)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien is voicemail to e-mail een goede oplossing. Als het tenminste nog bestaat en je een internetverbinding hebt via kabel of adsl. Je krijgt dan nieuwe voicemails als attachment aan een e-mail binnen.

Ik heb het een tijdje gebruikt, maar mijn voicemail staat al meer dan een jaar helemaal uit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 23:18 schreef Geurt-kun het volgende:

[..]

Er is niet zo zeer een probleem, alswel dat ik het allemaal niet zo goed meer kan volgen.
Ik kan het ook niet meer zo goed volgen ... :?

Als ik het goed heb begrepen ben je ontevreden over KPN omdat ze van 'één voicemail' weer twee losse voicemails hebben gemaakt.
Op maandag 15 juli 2002 23:07 schreef Geurt-kun het volgende:
Alle inkomsten gaan dus aan hun neus voorbij, want ik luister mijn voicemail niet meer af en mensen bellen de volgende keer gelijk naar mijn Vodafoon mobieltje.
Dat zullen ze inderdaad wel gaan voelen bij het opmaken van de boekhouding. :P

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 16 juli 2002 16:40 schreef Geurt-kun het volgende:
Ik heb een hele gave telefoon, maar een vage telefoonISDNcentrale. Deze ondersteunt de voicemailberichtweergave zoals op het normale basisstation van Siemens niet. Dus moet je door het menu heen bladeren. ;(
Nu ben je mij kwijt.
Je bent niet ontevreden omdat de KPN iets in haar diensten heeft gewijzigd, maar ontevreden over jouw huiscentrale die de voicemailweergave niet goed ondersteunt.
Zou je dan niet een andere huiscentrale nemen die jou wel bevalt?

Want de KPN kan er niets aan doen dat er iets niet goed gaat met de apparatuur die na het ISRA-punt zit.
Ik vrees dat je een beetje op een dood spoor bent uitgekomen. :)

Die huiscentrale, heb je die gehuurd?
Zoja, dan zou je deze kunnen overwegen deze om te ruilen om zo het probleem op te lossen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef wasa het volgende:
Ik heb thuis voice-responce ;)

Zelf postbussen maken voor ieder intern toestel...... heel die klote openbare voicemail niet meer nodig >:)
leg dat is uit ? :P

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 22:29 schreef Dannyke het volgende:

[..]

Dat is zo'n systeem dat je een soort antwoordapparaat hebt, maar dan per persoon. Het is dan mogelijk om specifiek aan Dannyke een bericht achter te laten, zonder dat anderen dat af kunnen luisteren (theoretisch uiteraard). Volgens mij vind je meer als je naar PBX zoekt, maar Google heeft hier ff geen zin dus ik kan het niet voor je opzoeken.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 19:56 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Nu ben je mij kwijt.
Je bent niet ontevreden omdat de KPN iets in haar diensten heeft gewijzigd, maar ontevreden over jouw huiscentrale die de voicemailweergave niet goed ondersteunt.
Zou je dan niet een andere huiscentrale nemen die jou wel bevalt?

Want de KPN kan er niets aan doen dat er iets niet goed gaat met de apparatuur die na het ISRA-punt zit.
Ik vrees dat je een beetje op een dood spoor bent uitgekomen. :)

Die huiscentrale, heb je die gehuurd?
Zoja, dan zou je deze kunnen overwegen deze om te ruilen om zo het probleem op te lossen.
Ik heb een Chicago telefooncentrale gekocht bij Primafoon. (ongeveer 3 jaar oud) Als ik me niet vergis is Primafoon van KPN. Ik ben dus niet tevreden over mijn telefooncentrale alswel over het feit dat KPN 1-voicemail afgeschaft heeft.
Ik kan wel een nieuwe centrale kopen, (als de finaciele middelen het toelaten) maar dan nog blijf ik met hetzelfde probleem zitten. Of, ik moet een handset met basisstation kopen en op de analoge uitgang van de ISDN-centrale aansluiten. Als ik dat doe ben ik helemaal terug bij af, maar kan ik wel direct op het display zien of er iemand gebeld heeft. |:(
Overigens ben ik zeer tevreden over de telfonische enquete. :)

2k op west bij Pv Output

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:50
Ik werk bij zo'n callcenter en moet volgens mij (uit m'n hoofd) ook zo'n soort onderzoek doen. Zo leuk is het niet hoor |:(, je krijgt namelijk allemaal van die zeikmensen aan de lijn, want echt alle 12 miljoen Nederlanders (die ook maar iets met KPN te maken hebben) hebben wel wat te kankeren op het bedrijf.

Als mensen nou gewoon es niet zo zeurden over echt VANALLES en nog wat, dan zo het een stuk soepeler gaan hierzo in Nederland, jemig hey.

Ik zal jullie niet vermoeien met specifieke gevallen e.d. maar dit doet me sterk herinneren aan die reclame van Malibu met als slogan "It's seriously easy goin'. Zo zouden wij ook wat meer moeten gaan leven hierzo man (8>

• pven
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 01:56 schreef flipjevandejam het volgende:
Als mensen nou gewoon es niet zo zeurden over echt VANALLES en nog wat, dan zo het een stuk soepeler gaan hierzo in Nederland, jemig hey.
Als KPN alles goed op orde zou hebben, dan viel er (bijna) niets te zeuren ... |:(

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 22:29 schreef Dannyke het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie >:)

maar zie:
[url="http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=22906&categoryOID=-16073&site=0&channel=1"]http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=22906&categoryOID=-16073&site=0&channel=1[/url]
Pagina: 1