The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
He who controls the Spice, controls the Universe.
1 gast moord half leger uit..
vervang gast door game figuur
vervang leger voor axis
gooi er een WW2 achtige sfeer bij..
voila een RtCW film
Bier, Whiskey en Metal!!
check je sig ffOp maandag 15 juli 2002 22:55 schreef Lord_Mithril het volgende:
uh check de gemiddelde actie film..
1 gast moord half leger uit..
vervang gast door game figuur
vervang leger voor axis
gooi er een WW2 achtige sfeer bij..
voila een RtCW film
(srry, kon het niet laten
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
En ja, veel actiefilms hebben een hoofdrolspeler die alles en iedereen schopt/slaat/uitmoord, dat moet ook wel, want als hijzelf snel doodgaat dan is de film zo snel afgelopen.
Niet vergeten dat ie bij de "eind baas" bijna verliest.Op maandag 15 juli 2002 22:58 schreef apocrypha het volgende:
Ja zoals al gezegd werd, het zal wel een film worden met 1 mega soldier die iedeten killed en 1 nog boss die heel moeilijk te verslaan is. Die soldaat moet proberen dat die big boss geen evil dingen uitvoerd. Pure actie geen verhaal
Maar ineens weer sterk word en 'm dan toch nog net verslaat.
Mja...
Ohja, dit was je nog vergeten:Op maandag 15 juli 2002 23:02 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ie bij de "eind baas" bijna verliest.
Maar ineens weer sterk word en 'm dan toch nog net verslaat.
Mja...
De hoofdrolspeler heeft in het midden van de film (vrijwel) altijd sex met een mooie dame.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Neh.... hij's al veels te oud.Op maandag 15 juli 2002 23:14 schreef Serial-X het volgende:
Let op: ze pakken vast arnold schwargzenegger ofzo als die soldaat....
Verwijderd
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
en inneens zie je de console: en word er god ingetiept: en voila hij is onsterfelijkOp maandag 15 juli 2002 23:16 schreef Dave Schalk het volgende:
Zou er dan ook in zitten dat je verschillende keren het zelfde stukje film krijgtEn dat het de eerste keer niet lukt en de tweede keer wel
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
• The Sims film
• Race Films
• C&C Films
* Pubbert vind het wel jammer dat er zo weinig pr0n spellen zijn
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
maar dan wel een leuke duitse dame heOp maandag 15 juli 2002 23:31 schreef Clyde het volgende:
'Resident Evil' kon enigszins nog wel een creepy sfeertje met gore effecten bieden. Wat deze film speciaal moet maken is nog maar de vraag.Misschien een leuke dame?
of was dat nou mohaa
[edit]
Gwain je vergeet de WC3 movie
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ja, en als ze er zijn zijn ze ook nog eens zeer brakOp maandag 15 juli 2002 23:37 schreef Gwain het volgende:
/me vind het wel jammer dat er zo weinig pr0n spellen zijn
ja, denkend aan LC: Tomb RaiderOp maandag 15 juli 2002 23:42 schreef Un4GiveN het volgende:
Game-Films zijn gedoemt om te floppen.
er schijnt btw een vervolg te komen...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
tot nu toe vind ik 2 game-films wel goed.Op maandag 15 juli 2002 23:42 schreef Un4GiveN het volgende:
Mortal Kombat 1 en Resident Evil (aanrader)
MK omdat het gewoon lekker in elkaar steek.. en is best orrigineel.
RE is een echte horror/thriller
Bier, Whiskey en Metal!!
de redenen die hierboven genoemd worden ben ik het wel mee eens
Verwijderd
Larry 7 was anders best netjesOp maandag 15 juli 2002 23:41 schreef X het volgende:
[..]
Ja, en als ze er zijn zijn ze ook nog eens zeer brak
Verwijderd
In welke wereld leef jij? RE draait al een tijdje in de Amerikaanse bioscopen.Op dinsdag 16 juli 2002 00:29 schreef CU2morO het volgende:
er is toch helemaal geen RE film?
Verwijderd
KlikOp dinsdag 16 juli 2002 00:29 schreef CU2morO het volgende:
er is toch helemaal geen RE film?
En in het najaar beginnen ze met het filmen van 'Resident Evil 2: Nemesis'.
Op maandag 15 juli 2002 23:37 schreef Gwain het volgende:
• The Sims film
Verwijderd
"In the always peaceful Simville a horrrific event is about to occur. A giant digital arrow appears only known as The Cursor and takes over the bodys of all the inhabitants and forces them to go to their dayjobs and cook. One boy remains untouched by this pointy invader, his name is SysOp. Now he must stop the invader even if it costs him his life.
Starring: Arnold Schwarzenegger, Jean-Cluad van Damme, Mark Hamill, Ali Landry and Sylvester Stalloen as SysOp"
LOL!Op dinsdag 16 juli 2002 12:17 schreef jimius het volgende:
The Sims: Movie
"In the always peaceful Simville a horrrific event is about to occur. A giant digital arrow appears only known as The Cursor and takes over the bodys of all the inhabitants and forces them to go to their dayjobs and cook. One boy remains untouched by this pointy invader, his name is SysOp. Now he must stop the invader even if it costs him his life.
Starring: Arnold Schwarzenegger, Jean-Cluad van Damme, Mark Hamill, Ali Landry and Sylvester Stalloen as SysOp"
Die moeten ze maken
warcraft ... en over p0rn spellen ... mail me maarOp maandag 15 juli 2002 23:37 schreef Gwain het volgende:
ik hoop neit dat dit een trend word (van game een film maken)
• The Sims film
• Race Films
• C&C Films
* himlims_ vind het wel jammer dat er zo weinig pr0n spellen zijn
Verwijderd
Hij is zo slecht, dat ie op z'n eigen manier weer goed isOp dinsdag 16 juli 2002 20:45 schreef Un4GiveN het volgende:
Komop zeg, Resident Evil is ook een superslechte B film man. alleen als je van het spel houd, vind je hem mischien leuk. Zitten een aantal leuke special fx in.
Ik vond het iig wel een film die je een keer gezien moet hebben, helemaal als je de spellen gespeeld hebt.
Ik vind TombRaider niet een flop hoorOp maandag 15 juli 2002 23:48 schreef Gwain het volgende:
[..]
ja, denkend aan LC: Tomb Raider
er schijnt btw een vervolg te komen...
Maar dit; RTCW.. het zal zeker niet orgineel zijn nee, maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke film wordt. Ik denk gewoon een normale actiefilm..
🌞🍃
Ter land, ter zee en in de kroeg
Maybe, maar ik vind Final Fantasy wel weer goed.Op maandag 15 juli 2002 23:42 schreef Un4GiveN het volgende:
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Nou.... zoveel leek die ook weer niet op de game hoor.Op dinsdag 16 juli 2002 20:45 schreef Un4GiveN het volgende:
Komop zeg, Resident Evil is ook een superslechte B film man. alleen als je van het spel houd, vind je hem mischien leuk. Zitten een aantal leuke special fx in.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Was wel leuk om een keer gezien te hebben, maar het verhaal was bagger en voorspelbaarOp dinsdag 16 juli 2002 21:42 schreef MST_Morpheus het volgende:
[..]
Maybe, maar ik vind Final Fantasy wel weer goed.
huh.. game films slechtOp dinsdag 16 juli 2002 22:02 schreef Glorificationer het volgende:
Waarom maken ze game-films? Ze sucken altijd ass (inclusief Tomb Raider, lekker wijf maar wat een domme film) en iedereen weet dat ze ass sucken, dus neem de moeite niet, het verpest het spel ook nog eens...
**denkt terug aan Tomb Raider & Resident evil**
die films waren toch echt goed (aan de kaartjes verkoopt in USA te zien en in mijn ogen)
die nieuwe generatie gamefilms zijn toch echt goed gemaakt
de oude idd niet
helemaal Final fantasy
Street fighter en Mortal kombat waren ook echt boutfilms
RE is echt mijn favoriet: spannend (een GOED verhaal) mensen die zeggen dat het een slecht verhaal is moeten hem nog maar eens gaan kijken want het is juist superspannend en erg mooi gemaakt alleen is de muziek een beetje B film achtig (behalve bij die lasers
gelukkig gaat de qualitijd erg omhoog tegenwoordig laten we hopen dat het zo blijft
This space is occupied
Verwijderd
Halo zou ook trouwens een goede film worden, ik zie het al voor me
Vind de film zelf ook wel goed. Alleen de titel klopt niet helemaal._subzero_ schreef op 25 augustus 2002 @ 16:59:
huh Final fantasy slecht?
Ik vind em juist super goed.
Heeft niets te maken met de spellenserie. (op een paar dingen na dan)