Hee GoT!
Bij deze ben ik verguld met het feit dat ik mijn eerste post hier mag neerzetten. Zeer emotioneel moment natuurlijk
dan zal ik maar eens beginnen met de post...
Korte intow: Had AMD 1800+ (single) > afgefikt > Nieuwe CPU > afgefikt (
) > Nieuwe mobo en CPU... Nu wil ik het wel meteen goed doen inclusief koeling en zo, heb genoeg gekloot gehad met deze computer, wil em nu wel langer dan 3 maanden werkend zien...
Even wat recente prijzen hier en daar opgezocht en uiteraard wat specs van diverse mobo's en CPU's. Ik maak wel eens
gebruik van 3d progs, en 2d design en de nodige 3d games. Een dual systeem werd mij aangeraden door iemand die het ook al zeer lange tijd gebruikt. Nu dus jullie mening en/of ervaringen met de volgende combo's:
AMD
Tyan Thunder K7 S2462UNG + 2xAthlon 1800+ (of 2xDuron 1300)
Asus A7M266-D + 2xAthlon 1800+ (of 2xDuron 1300)
Pentium 3
Intel Adkins SAI2, Dual S370, VGA, LAN, NOSCSI + 2xCeleron 1,4Ghz
MSI Pro266TD Master(MS-9105) + 2xCeleron 1,4Ghz
SuperMicro 370DDE VIA Pro 266 Dual CPU IDE RAID + 2xCeleron 1,4Ghz
Asus CUV4X-D, Dual FCPGA, VIA694X + 2xCeleron 1,4Ghz
Pentium 4 Xeon
Iwill DP400 Dual XEON + 1 Intel Xeon 2Ghz & 1 Terminator (of 2x1,4Ghz Geldgebrek he!)
Ze moeten in ieder geval DDR ondersteunen. RAID zou ook wel fijn zijn, hoeft niet want RAID Controllers zijn nog niet zo heeeeeeel duur, wel een beetje
Zo, nu ben ik nog niet uitgewerkt. Even nog wat algemene vraagjes, aangezien ik dus nog niet veel ervaring (geen dus
) heb met Dual CPU.
-Is het mogelijk om 2 verschillende snelheden CPUs erin te doen?
-(van iemand gehoord) Moet je je (van de compu
) geheugen alles ineens erin zetten en kan je niet na een tijd nog een reepje bijpluggen?
In ieder geval al heel erg bedankt! Het zou leuk zijna als iemand dus een instant cursus Dual CPU aan mij kon geven! Many thanks
Greetz Merijn
Bij deze ben ik verguld met het feit dat ik mijn eerste post hier mag neerzetten. Zeer emotioneel moment natuurlijk
Korte intow: Had AMD 1800+ (single) > afgefikt > Nieuwe CPU > afgefikt (
Even wat recente prijzen hier en daar opgezocht en uiteraard wat specs van diverse mobo's en CPU's. Ik maak wel eens
AMD
Tyan Thunder K7 S2462UNG + 2xAthlon 1800+ (of 2xDuron 1300)
Asus A7M266-D + 2xAthlon 1800+ (of 2xDuron 1300)
Pentium 3
Intel Adkins SAI2, Dual S370, VGA, LAN, NOSCSI + 2xCeleron 1,4Ghz
MSI Pro266TD Master(MS-9105) + 2xCeleron 1,4Ghz
SuperMicro 370DDE VIA Pro 266 Dual CPU IDE RAID + 2xCeleron 1,4Ghz
Asus CUV4X-D, Dual FCPGA, VIA694X + 2xCeleron 1,4Ghz
Pentium 4 Xeon
Iwill DP400 Dual XEON + 1 Intel Xeon 2Ghz & 1 Terminator (of 2x1,4Ghz Geldgebrek he!)
Ze moeten in ieder geval DDR ondersteunen. RAID zou ook wel fijn zijn, hoeft niet want RAID Controllers zijn nog niet zo heeeeeeel duur, wel een beetje
Zo, nu ben ik nog niet uitgewerkt. Even nog wat algemene vraagjes, aangezien ik dus nog niet veel ervaring (geen dus
-Is het mogelijk om 2 verschillende snelheden CPUs erin te doen?
-(van iemand gehoord) Moet je je (van de compu
In ieder geval al heel erg bedankt! Het zou leuk zijna als iemand dus een instant cursus Dual CPU aan mij kon geven! Many thanks
Greetz Merijn