Abit KRA7-raid past niet in Nokia kast

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
Ik heb zo'n zwarte kast met nokia design en een abit KRA7-raid moederbord, ik heb het moederbord in de kast geschroeft en kwam tot mijn schrik tot de ontdekking dat de condensatoren op het moederbord in de weg zitten als je er een cd-romspeler in wilt schuiven, de drive-bays zitten in het midden van de kast terwijl mijn oude pc de drivebays links heeft zitten zodat er wat meer ruimte is voor het moederbord. Wel een heel wazig probleem, hebben meer dit meegemaakt met dit mobo if met deze kast?

Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/8850.jpg

Verwijderd

de indeling is gewoon gek in deze kast.
gewoon een flut ding :?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Sjah, valt weinig aan te doen

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Volgens mij valt de KR7A gewoon binnen de specs van AMD hoor...

dat de drive bays in het midden zitten is ook heel onlogisch, hadden ze ff geen mobo om te passen bij Nokia of zo ?

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 22:09 schreef speed24 het volgende:
Volgens mij valt de KR7A gewoon binnen de specs van AMD hoor...

dat de drive bays in het midden zitten is ook heel onlogisch, hadden ze ff geen mobo om te passen bij Nokia of zo ?
Deze kast is niet door Nokia zelf gemaakt denk ik zo.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 22:15 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Deze kast is niet door Nokia zelf gemaakt denk ik zo.
So what ? Als je kasten inkoopt en je naam er op zet, zorg je toch wel dat je ze zelf ff geprobeerd hebt ?

Edit: Hmm, ik kende de kast niet... is dus een kast met het uiterlijk van een Nokia ( moet ik toch al goed voor kijken... ziet er als een normale kast uit ).
Plaats voor 4 x 5.25" en 1 x 3.5" device
Als ze dat niet waar kunnen maken, zou ik um gewoon ruilen. ( Binnen 8 dagen, of iets regelen met Perfect-Systems: Aopen + bijbetaling).

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 22:17 schreef speed24 het volgende:

[..]

So what ? Als je kasten inkoopt en je naam er op zet, zorg je toch wel dat je ze zelf ff geprobeerd hebt ?
Maar er staat ook geen Nokia op hoor, maar ff ontopic kun je er ook niet een btje aan modden?

• bazs2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb dit wel eens meegemaakt mijn KT7 toen ik deze in een cheapo-case wilde plaatsen.
er zaten maar 2 bay's in en ik moest daar mijn lezer en brander in doen.
Mijn brander stak toen 2cm uit mijn case. :(

Ik heb na 2 weken ellende een Aopen HX-08 gekocht, en toen had ik ineens ruimte genoeg.

Wat ik nu wil zeggen is dat sommige makers van goedkope kasten het niet zo nauw nemen met de maten.
En dat is jammer, want ze verkopen het wel alsof het geschikt is voor ieder moederbord. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

• arjandijk162
  • Laatst online: 13:39
Op maandag 15 juli 2002 22:19 schreef bazs2000 het volgende:
Ik heb dit wel eens meegemaakt mijn KT7 toen ik deze in een cheapo-case wilde plaatsen.
er zaten maar 2 bay's in en ik moest daar mijn lezer en brander in doen.
Mijn brander stak toen 2cm uit mijn case. :(

Ik heb na 2 weken ellende een Aopen HX-08 gekocht, en toen had ik ineens ruimte genoeg.

Wat ik nu wil zeggen is dat sommige makers van goedkope kasten het niet zo nauw nemen met de maten.
En dat is jammer, want ze verkopen het wel alsof het geschikt is voor ieder moederbord. :{
in mijn andere pc zit een kt7, ik had het idee ze om te ruilen, maar volgens jouw gaat dat ook niet passen? wat ik wel weet is dat de kra7 1,5 cm langer is dan een kt7

mijn kast heeft net als het plaatje 3 bays, is het wel dezelfde?

Ik hoop nl dat de ABIT KT7 wel past, dan gebruik ik de kast van de andere pc wel

Ik hoop dat iemand dit al geprobeerd heeft met 3 drivebays (dezelfde kast dus), dan hoef ik de boel niet onnodig los te schroeven

• bazs2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 15 juli 2002 22:34 schreef arjandijk het volgende:
Ik hoop nl dat de ABIT KT7 wel past, dan gebruik ik de kast van de andere pc wel

Ik hoop dat iemand dit al geprobeerd heeft met 3 drivebays (dezelfde kast dus), dan hoef ik de boel niet onnodig los te schroeven
Je kan het proberen, erger kan het niet worden. :)
Maar houd er rekening mee dat die KT7 een 'flink' moederbord is en dat het risico dus groot is dat deze niet past.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1