[PMG[ topic gesloten...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[topic=550393]

Dit topic is gesloten, ik zou in mijn andere topic verder moeten gaan, maar die was al gesloten omdat het in de search te vinden zou moeten zijn. Maar alles wat in de search staat heb ik al geprobeerd. Daarom opende ik een tread in PMG.
Ik heb nu zelfs een compleet nieuw moederbord en dat helpt niet eens, dus ik doe er mijn best wel voor.

Dat eerste topic is gesloten en staat in AV. [topic=549345]

Kan 1 van deze topics weer geopend worden (liefst die in PMG) want ik zou erg graag mijn probleem opgelost hebben.

Ik kan me geen reden bedenken om dit probleem onopgelost te closen, daarvoor zit ik niet op GoT :'(

EDIT: Reactie op Courage:

Ik dacht dat het in SM moest, sowwy ;(
Rechtstreeks de mod mailen leek mij niet verstandig, ik wist niet zeker of dat wel zo op prijs gesteld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt tegenwoordig een trend om in SM dit soort dingen te melden ipv in LA... :{

Het hoort dus in LA, en nog mooier is het als je gewoon de betreffende mod even mailt. :)

Move SM --> [forum=15]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:19
Heb je wel goed gekeken in de search dan? Ik zie hier wel het één en ander over staan: [search=terratec DMX kraakt] en/of [search=terratec kraakt] :)

Daarenboven vind ik het een AV verhaal en geen PMG verhaal; het gaat toch over de geluidskaart en niet over een processor, moederbord of het geheugen?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze maatregel omdat soms wel tot 10 topics op een dag staan, waarvan er 9,5 echt onnodig zijn en er alleen sprake is van "verhaal halen". Dat is dus NIET de bedoeling. doe dat dus ook niet. Je kan dan trouwens altijd wel even mailen of ICQ'en met de mod in kwestie om te vragen hoe of wat je nu wel kan doen, als je het echt niet snapt :).
Die FAQ heb je dus ook niet gelezen.
En alles uit de search lijkt me heel sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb alles geprobeerd waar het probleem zou kunnen zitten en kom er echt niet uit.

En ik heb vrij veel verstand van computers dus het komt echt niet voort uit onkunde.

Ik heb andere IRQ's geprobeerd, een heel ander systeem, xp opnieuw geinstalleerd, andere drivers voor verscheidene apapraten maar niks helpt !