Toon posts:

[cdrw] Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een prob. met een aopen cdrw 12/32. Ik wil een cd branden met mp3's en hij kan hem niet branden. Zegt de hele tijd medium speed error. Tis een p1 met 48 mb ram, d8 zelf dat de pc te traag is. 20 gb schijf, waarvan 10,nogwat gebruikt. Wie ow wie kan mij helpen ???

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je vaker CD's kunnen branden? Of is dit plotseling? Meeste CD-Branders hebben toch minimaal een 300MHz processor nodig. Gebruik je andere CD-RW's (andere brandsnelheid)?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 21:42 schreef Compubiter het volgende:
Heb je vaker CD's kunnen branden? Of is dit plotseling? Meeste CD-Branders hebben toch minimaal een 300MHz processor nodig. Gebruik je andere CD-RW's (andere brandsnelheid)?
Gebruik Philips cdrw's tot 24X compatible. Heeft altijd gebrand zegt de persoon voor wie ik zijn brander moet fiksen :D maar is maar een 200 mhz proc.

Denk echt dat het aan de pc ligt want heeft 3000 mp3's klaar staan om te fikken. Ik heb al geprobeerd om een image te maken, maar lukt nog niet.

Schoonmaken zou misschien een optie zijn, maar ik wil eerst hw probs uitsluiten.

• Compubiter

Compubiter

Think again

Je hebt het toch hopelijk wel over recordables, en niet rewritables. Recordables = eenmalig, Rewritables = meermalig.

Probeer eens andere CD's, want:
medium speed error
duidt volgens mij op een probleem met het medium, in dit geval dus de CD's.

Verwijderd

Topicstarter
Owkee zal em eens andere cd's aanraden. En ja ik had het over cd-r's. 3 x gloedniuwe gepakt, en werkt niet.

• Compubiter

Compubiter

Think again

[topic=217829/1/100]
Wellicht kun je proberen de optie "Just Link (of is het Just Speed) uitzetten. Dit is een bepaalde beveiliging van A-Open.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt idd staat volgens mij aan. zal eens proberen. Thnx
--> nope werkt niet. Justlink uitgezt, en nog steeds medium speed error
Pagina: 1