Ik wil binnenkort een Ti4200 128mb gaan kopen. Ik heb nu een 7vrxp 1.1 (#2D3048E) en na het lezen van de van topics over de problemen die er zich met deze combinatie kunnen voordoen zit ik nu aardig bagger te schijten. Ik heb hier net als iedereen geen zin in. Ik zit er dus over te denken om het board gelijk bij aankoop van een nieuw kanon om te ruilen voor één met revisie 2.0. Maar is die nou goed of zijn daar nog steeds problemen mee? En hoe zit het het de snelheid van het board? En de 3dmarks?
het hoeft niet altijd problemen te geven 
ik draai al 4 maanden met de combinatie ga-7vrxp (rev 1.0) + gf4 ti4400, 100% stabiel !
k zou eerst maar eens proberen voordat je gaat omruilen
ik draai al 4 maanden met de combinatie ga-7vrxp (rev 1.0) + gf4 ti4400, 100% stabiel !
k zou eerst maar eens proberen voordat je gaat omruilen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik heb toch de rev.1.1 treuggebracht en kon meteen de rev. 2.0 meenemen maar dat deed ik niet ik heb namelijk GeForce 4 Ti 4600.Ik wacht liever op de MSI KT3 Ultra2-R.
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Verwijderd
ik heb ook een probleem met mijn GF4Ti4600 op die mobo..!!
maar ik weet niet hoe ik het moet verhelpen kan iemand me helpen ?
Verwijderd
Doe maar rustig ,heb net op de andeVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 16:54:
ik heb ook een probleem met mijn GF4Ti4600 op die mobo..!!
Idd, een topic kicken om een vraag te stellen welke je al in een ander topic hebt gesteld stel ik niet zo op prijs.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()