T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Verwijderd
Op je mobo heb je nu dus een IRdA unit op aangesloten, deze kan je gebruiken om met andere draadloze meuk te communiceren (PDA's, mobieltjes, laptops, etc). Je hebt er niet heel veel aan, maar misschien ook wel, ik heb het iig nog nooit gemist.
Jij wil graag je PC remote controllen, moet je even de search gebruiken, er zijn een gigantische lading aan topics hierover op GoT te vinden
Jij wil graag je PC remote controllen, moet je even de search gebruiken, er zijn een gigantische lading aan topics hierover op GoT te vinden
Ja maar dat is het punt nu juist, ik HEB een palm met IrDa mogelijkheid, maar het probleem is dat het apparaat (pcpoort) dus geen data van die palm vindt en andersom.
Kortom ik kan hem niet testen/gebruiken/whatever.
Voor het remote controllen van mijn pc blijk je dus een infrarood<>rs232 unit nodig te hebben, zover was ik al gekomen met mijn zoekacties.
Maar ik wil gewoon DIT ding werkend hebben.
Kortom ik kan hem niet testen/gebruiken/whatever.
Voor het remote controllen van mijn pc blijk je dus een infrarood<>rs232 unit nodig te hebben, zover was ik al gekomen met mijn zoekacties.
Maar ik wil gewoon DIT ding werkend hebben.
zitten er geen drivers bij? Misschien dat die dan hem doorlinken naar een com poort ofzo
net als een modem naar een com 4 poort gaat die er helemaal niet is zeg maar
GoT a clue? Specs
Kan je 1 van de 2 op IRDA testen??? Ik gebruik IRDA met mijn nokia om smsjes te bewaren en nog meer meuk... Op mijn pc met zo'n actisys ding (volgens mij ook de 210, zit er intern ook een geel kabeltje?). Op mijn gewone pc werkt alles perfect. Maar bij mijn laptop (welke ook IRDA zou moeten ondersteunen) krijg ik het nooit aan de praat...
Waar je op moet letten:
In de bios zal waarschijnlijk een com-poort uitgeschakelt moeten worden om IRDA aan te kunnen zetten (was bij mij zo).
Als je IRDA op je palmtop aanzet, krijg je op je pc dan te zien dat er een IRDA-apparaat binnen bereik is???
Probeer die dingen eens op een andere pc te testen...
Waar je op moet letten:
In de bios zal waarschijnlijk een com-poort uitgeschakelt moeten worden om IRDA aan te kunnen zetten (was bij mij zo).
Als je IRDA op je palmtop aanzet, krijg je op je pc dan te zien dat er een IRDA-apparaat binnen bereik is???
Ik zag, ik nam en ik kwam...
had ik ook al gedacht, maar er zit geen software bij en hij wordt wel herkend.Op maandag 15 juli 2002 22:09 schreef 007BigHarry het volgende:
zitten er geen drivers bij? Misschien dat die dan hem doorlinken naar een com poort ofzo
Ik heb inderdaad precies dezelfde.Op maandag 15 juli 2002 22:15 schreef Banzi het volgende:
Kan je 1 van de 2 op IRDA testen??? Ik gebruik IRDA met mijn nokia om smsjes te bewaren en nog meer meuk... Op mijn pc met zo'n actisys ding (volgens mij ook de 210, zit er intern ook een geel kabeltje?). Op mijn gewone pc werkt alles perfect. Maar bij mijn laptop (welke ook IRDA zou moeten ondersteunen) krijg ik het nooit aan de praat...
Waar je op moet letten:
Ik kan com1 uitzetten (zodadelijk eens proberen).
Com 2 staan alle IrDa opties bij, dus die staat nu aan (ik neem aan als ik die uitzet dat het niet goed gaat
verder staan beide comms/irq op auto, maar ik heb ze ook al eens manual ingesteld met hetzelfde effect.
Pagina: 1