Toon posts:

P4 northwoods van maleisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat de P4 northwood chips van maleisie makkelijker te overklokken zijn, klopt dit?
Zo ja, bij welke kloksnelheden (1,6; 1,8 etc.) is dit vooral 't geval vergeleken met de chips van de andere landen (welke en hoeveel landen maken trouwens deze chips?).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 07:53
Op maandag 15 juli 2002 20:20 schreef BalusC het volgende:
Oordeel zelf :)
Lol geen eentje daartussen die uit Phillipines komt.
En toevallig komt mijne's uit Phillipines :)

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Verwijderd

Topicstarter
is dat betrouwbaar aangezien er alleen maar 2 landen in voorkomen
of zijn maleisie en costa rica de enige landen die de Nortwoods fabriceren?

En welke krijg je als je er in Nederland een P4 1,6A koopt (voor zover die nog te verkrijgen zijn)? Ik zie 't er nooit bij staan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op maandag 15 juli 2002 20:52 schreef Michey het volgende:
En welke krijg je als je er in Nederland een P4 1,6A koopt (voor zover die nog te verkrijgen zijn)? Ik zie 't er nooit bij staan.
Bel gewoon de winkelier :Y)

Ergens hier in PMG is ook zo'n "Groot Northwood Overclock Resultaten Topic" ofzoiets, daarin staan hier en daar ook een paar winkeltjes vermeld met bijbehorend fabricage land van de Northwood :)

edit:

Gevonden, het staat nu dus op DOC: [topic=435460/1/100]

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Mmhh... Misschien geldt dat voor het grote geheel, maar het zegt niet alles: mijn 1.8A uit Costa Rica zou dus niet zo'n beste oc-er zijn. Toch draait hij probleemloos op 2500MHz met default voltage en mijn maatje zijn 1.8A uit Maleisie heeft 1.75 volt nodig om op 2400MHz te draaien... :) Beide CPU's zijn ongeveer even oud (februari/maart).

Dus staar je niet blind op het land van herkomst. Het mag dan zo zijn dat gemiddeld genomen een CPU uit een bepaald land beter overklokt dan die uit een ander land, maar exemplarische verschillen zijn IMO net zo belangrijk, zoniet belangrijker...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Het verschil tussen beide landen is niet zo groot meer nu, voorheen wel. Kijk maar in de verschillende overclock-databases.

Kijk hier ook eens:
http://www.overclockers.com/tips913/
Pagina: 1