minder blokjes onder w2k?

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Ik heb 2 dagen voordat ik W2k installeerde op m'n compu de dnet client geinstalleerd en haalde toen 328 blocks toen ik de compu een dag aan liet staan. Nu heb ik daarn w2k geinstalleerd en sindsdien haalt ie niet meer dan 312 blocks onder dezelfde omstandigheden. Is dat toeval, of is dat w2k's schuld? :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Misschien heb je er meer op gewerkt?
Of heb je meer proggies draaien in de achtergrond?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DSmarty
  • Niet online
Kan toeval zijn --> Blockgrootte (zo'n groot verschil is het nou ook weer niet).
Ik heb zelf de ervaring dat de koe sneller draait op win 2k dan op win 9x...
Ligt natuurlijk ook aan welke apps jij allemaal draait...

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Dat is het hem juist; ik heb die ene dag dat ik meer haalde juist wel aan de compu gewerkt en op de dagen dat ik hem nu aan laat staan zonder hem te gebruiken (bv omdat ik tot laat op de universiteit zit) trekt ie dus minder.

Het maakt inderdaad bar weinig uit, maar ik vond het zo'n vreemde trend in m'n stats :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Geef hem in de Task Manager eens de priority 'High', dat scheelt ook wel.

LET OP : niet Real-time priority, dan heb je een probleem...

Virussen? Scan ze hier!

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
STOP MAAR! het klopt wat je zegt. ik had Win98 en daar draaide ik 3.1 Mkey/s, toen kreeg ik winME en die ging als een speer met 3.24 Mkey/s Nu heb ik Win2K erop sinds een paar dagen en nu nog maar 3.05Mkey/s !!

deze tests zijn allemaal met de benchmark uitgevoerd en allemaal met alleen de koe en die luidspreker in de systray. hetzelfde gold voor een oud intel systeem wat ik heb.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk dat het komt omdat Win2K is gebouwd op stabiliteit en veiligheid. En juist door die veiligheid er dan "dingetjes" om processing power vragen.

?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jedi Lord
  • Laatst online: 15-05 16:03
Jep, in W2k gaat i iets tragen, maar het loopt beter, dus langer te grazen :)

May the Force be with You instead of Bill

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Ik kweet het niet hoor .. maar zover ik weet Is win 2000 na ik dacht linux het snelste operating system te zijn om je koe op te draaien (maar het zou ook de snelste kunnen zijn). Bij mij doet ie er in iedergeval iets van 0,50 k meer dan in win 98 (in benchmark) :) :)

Het is alleen zo dat in win 2000 andere proggie's op de background draaien en dat je daarom wat minder produceert op een dag. Maar je moet het vergelijken met de benchmark dan zal je zien dat win 2k meer doet. :)

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

barrel:

Verander in je signature "enigste" in "enige", staat wat intelligenter.

;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1