Toon posts:

Partition Table Error ------>low level format?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer windows 98 te instaleren op een schijf waar al winxp op zit (wel op een andere partitie) (DOM):
Het lukt niet en start de pc opnieuw op, kom niet meer in windows dus doe ik de cd van winxp erin en doe fixmbr.

Helpt geen bal. Tenslotte start ik partition magic op en die geeft de volgende fout aan: error #104 Partition Table Error

Kan een low level format de oplossing zijn?

Verwijderd

Neej, gewoon formateren en dan eerst win 98 installe en dan win xp. Probleem opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
vergeten te vertellen formateren lukt niet en met fdisk iets doen kan niet , hij kan de partities niet inlezen.

Verwijderd

Dan wordt het een low format jah. Hoe klote het ook is. Verder zou ik geen oplossing weten.

Suc6 er mee

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels is ie er al mee bezig heb het proggie van maxtor zelf gebruikt. De hd wordt gekoelt en dus zal de warmte de hd igv niet kaput maken.

Verwijderd

Beter. Hij wordt er wel warm van ja. Suc6 er mee kerel. Ik hoop dat ie het strax weer goed doet. Ik weet hoe klote het is als men pc het nie doet. :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-04 11:48

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Partition magic heeft ook een tooltje PTedit.

Daarmee kun je je partities mee aanpassen/fixen.

Als je bv zo'n fout hebt met partition magic, kun je met PTedit de desbetreffende partitie die die fout veroorzaakt zo wijzigen dat partition magic daarna wel opstart.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

gebruik anders even debug. Is je schijf ook zo leeg.
Pagina: 1