Ok, het begon allemaal daarstraks: Ik was rustig bezig aant internetten, maar ik kreeg veel errors, zo van "win32 services has generated errors, and will be closed,blablabla" Na nen tijd irriteerd mij da, ikke RAM op de powerbutton, 5 sec houwe, en alles uit, trg aan, en mijn pc was zo keitraag, deed pas na een half u wat ik hem vroeg, àls hij het deed
. Ik nie blij, alles of toch bekanst geuninstalled, (meet zeer veel moeite, want errors ed.) Nix vooruitgang, ikke:"bwa, twerd toch is tijd voor ne format, hij werd traag de laatsten tijd" Naar beneje, op mijn ma hare pc aangesloten (de hdd hé
) , My docs gesaved, en geformat onder ntfs ofzoiet . Trg naar bove, CMOS resette, aan, nix, hij zegt zo (/me loopt nu nr bove want hij weet het nimeer ) "CMOS checksum error, defaults loaded" , en vanonder staat zo "F1 to continue, DEL to enter setup, maar geneen van de 2 marcheert . Dus ikke ff bios wille flashe, leste niev gedownd, geprobveerd via ALT + F2 methode, nix, daarna met dos bootdisk van Dos 7.0 speciaal voor bios updates ofzo van Dr.D , maar nix gaat, jullie zijn mijn laatste hoop:'( What can I do
? Ohja, booten met Win Xp disk(jawel, origineel
) gaat ook nie, ik zie nie waar da ik zou moette zegge van daarmee te booten, ik graak nieens in bios
De hardware:
XP1700+
Epox 8KHA+
Maxtor 40 gieg 7200rpm
256Mb DDR Micron
MSI GF3 Ti200
De hardware:
XP1700+
Epox 8KHA+
Maxtor 40 gieg 7200rpm
256Mb DDR Micron
MSI GF3 Ti200