Ik heb vandaag de demo van Toca Race Driver gekregen op CD van een vriend. Alleen hij weigert te installeren. Hij komt namelijk niet verder als het 'Configuring Windows Installer'-gedeelte; wat te zien is in het installatiescherm. Vervolgens staakt 'ie zijn installatiepoging en krijg ik deze foutmelding te zien op mijn scherm:

Ik heb 'em ook al geprobeerd te installeren door bij het bestand een andere compatibiliteitsmodus te kiezen, maar helaas zonder resultaat. Ook het bestand vanaf mijn hardeschijf starten bied geen oplossing. Wat wel merkwaardig is, is dat 'ie het bij die vriend van me wel doet. Pas toen 'ie op CeeDee werd gebakken en ik 'em thuis wou installeren begonnen de problemen. Ik zou haast zeggen dat er een bepaalde beveiliging opzit zodat 'ie niet verspreid kan worden op (o.a.) CD's. Helaas kan ik 'em zelf niet downloaden vanwege het erg krappe datalimiet, dus ben ik aangewezen op de CD.
Specs:
• PIII 550MHz
• MSI MS 6163 VA Slot1, VIA VT82C693 Apollo Pro Plus Chipset (Via 4in1; v4.37)
• 384MB Trancend PC-100 SDRAM
• Leadtek Geforce 2 MX-400 64MB (Detonator 29.42)
• Windows XP Pro Ned.
Suggesties?
Ik heb 'em ook al geprobeerd te installeren door bij het bestand een andere compatibiliteitsmodus te kiezen, maar helaas zonder resultaat. Ook het bestand vanaf mijn hardeschijf starten bied geen oplossing. Wat wel merkwaardig is, is dat 'ie het bij die vriend van me wel doet. Pas toen 'ie op CeeDee werd gebakken en ik 'em thuis wou installeren begonnen de problemen. Ik zou haast zeggen dat er een bepaalde beveiliging opzit zodat 'ie niet verspreid kan worden op (o.a.) CD's. Helaas kan ik 'em zelf niet downloaden vanwege het erg krappe datalimiet, dus ben ik aangewezen op de CD.
Specs:
• PIII 550MHz
• MSI MS 6163 VA Slot1, VIA VT82C693 Apollo Pro Plus Chipset (Via 4in1; v4.37)
• 384MB Trancend PC-100 SDRAM
• Leadtek Geforce 2 MX-400 64MB (Detonator 29.42)
• Windows XP Pro Ned.
Suggesties?