Cooler voor 2200+

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:24

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Topicstarter
Hoi, Ik heb een nieuw systeem samengesteld.
Een amd 2200+ in combinatie met een chieftec dragon miditower en een asus a7v333 moederbord. Verder doet er nu niet toe volgens mij.

Nu heb ik al zelf gezocht naar een goede cooler maar zie door de bomen het bos niet meer. Sommige zijn wel compatible met een amd 2200 en andere weer niet. Ook op officiele sites staat niet altijd of ze met een amd 2200 kunnen samenwerken.

Nu weet ik dus niet meer welke cooler ik moet nemen. Het mag tot de 40/50 euro kosten.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik heb de hele dag gezocht/vergeleken etc. Ben vandaag ook al naar de mycom en computerland geweest maar dat hielp ook niet veel Maar kom er niet uit. ;(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
Ik heb een tip van iemand gekregen die deze koeler goed vond.

Arctic Cooling Supersilent Pro
http://www.arctic-cooling.com/arctic/produkte_sspro.html

Is dit een beetje een goede koeler. Ik dacht wel dat arctic een goed merk was met betrekking tot koelen.

Verwijderd

ThermalTake Volcano 7+ of CoolerMaster HCC-001 dan maar :P

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij kunnen je ook geen antwoord geven. Alles hangt af van wat je zelf wilt.
Kijk even in de FAQ voor alle antwoorden over dit onderwerp:
[topic=378757/1/50]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
Ok, toch bedankt. :)

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 20:23 schreef martinho het volgende:
Ik heb een tip van iemand gekregen die deze koeler goed vond.

Arctic Cooling Supersilent Pro
http://www.arctic-cooling.com/arctic/produkte_sspro.html

Is dit een beetje een goede koeler. Ik dacht wel dat arctic een goed merk was met betrekking tot koelen.
Ik heb zo'n 2500 --> niet doen! Zodra de volcano 9 hier is stap ik meteen weer over. Aangezien jij nu een cooler nodig hebt denk ik dat een volcano 7+ voor jou het beste is

edit --> wat ik heb gezegd is niet helemaal waar: de link gaat naar een site over de "pro" versie, terwijl ik de "gewone" heb.

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Als je nog geen processor hebt, neem dan de "boxed" uitvoering. Dan krijg je een koeler erbij, en weet je tenminste altijd zeker dat je koeler geschikt is om een 2200+ koel te houden.

Overclocken kan je dan wel vergeten met zo'n koelblok, maar dat maakt in het geval van een 2200+ toch niet veel uit, die zijn momenteel toch nauwelijks overclockbaar.

Maar anders in zo'n Volcano 7+ een goede oplossing.

Iets duurder dan jouw budget is de Alpha PAL8045 (heb ik ook gehad), en dat vind ik best een goede. Stille fan erop en het is ook nog eens stil.

Verwijderd

Searchvraagje.
Als je de search gebruikt had, dan was je toch wel op de TT Volcano 7+ / 9, Alpha PAL8045 of Coolermaster HHC-001 uitgekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.