Toon posts:

cooler van gforce 1 dood, erg?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gforce 1 SDR. En nou is de coolfan overleden. Zou ik gewoon door kunnen draaien zonder fan? Of is het dan zeker dat ie binnenkort afbrand?

En als ik um door laat draaien, loopt de pc vast of brand ie meteen af?

Ik heb btw wel een nieuwe fan nodig, maar zag die niet in bv de lijst bij alternate staan. Zijn die zomaar overal te krijgen, of moet je daarvoor naar een speciaalzaak gaan?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Je merkt het wel als hij vast loopt betekend het dat hij tewarm wordt dusse :)

Verwijderd

Hmm..heb je een brandblusser langs je pc staan? Zoja..laat maar lopen..zo nee.......pleurt er maar een nieuwe koelertje op

2Tone

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Op maandag 15 juli 2002 19:13 schreef 2Tone het volgende:
Hmm..heb je een brandblusser langs je pc staan? Zoja..laat maar lopen..zo nee.......pleurt er maar een nieuwe koelertje op

2Tone
Aantal posts: 45 ;( |:(

o jah en je mag niet greeten onder je posts lees de FAQ maar.

Verwijderd

je kan er ook een koel blokje op plaken want op mijn tnt 32mb zit ook alleen een coolblokje

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Als je resolutie niet al te hoog is en je gamed er niet mee (zal wel niet meer met een gf 1) dan houd die het wel uit, wel een nieuwe bestellen natuurlijk....

Verwijderd

gewoon effe nieuw coolertje kopen/ erop zetten. Je kan bijv. ook cpu fan er op zetten. Of een 80mm fan uit bijv. oude voeding op je kaartje richten. O-)

fannetje zit er niet voor niets op, dus zou niet zonder gaan draaien

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 19:13 schreef RS_003 het volgende:
Je merkt het wel als hij vast loopt betekend het dat hij tewarm wordt dusse :)
Ja dat weet ik ook, Ik vind het niet erg als ie vastloopt, maar ben er minder blij mee dat ie doorbrand, is toch zonde :)

Hmm ik denk dat ik dan binnenkort toch maar een nieuwe fan haal. Hebben de meeste computerwinkels zo'n fan los te koop? Want bij bv alternate zie ik er geen in de lijst staan.

Verwijderd

mja hoe zou dat moeten met asus deluxe ti4600 als die koeler stuks is want die zit op de heatsink kan je niet los schroeven.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 21:05
Ik zou hem toch wel ff vervangen door een nieuwel fan en evt koelblok. Een Geforce wordt toch best wel heet voor zover ik me herinner.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

[search=koeler videokaart kapot]

Zoek eerst even, dit soort dingen zijn echt al vele malen besproken. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.