Toon posts:

Monitor suist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sampo Alphascan 521 ( 15" ) . Daar was ik erg blij mee, prima ding enzo, maar nu doetie vreemd.

Wanneer ik em uitzet en later weer aanzet, dan begint hij eerst hard te suizen en dan staan er allemaal strepen door het scherm. Na een tijdje (5 minuten) is het weer normaal.

Ik ken iemand die heeft evenlang dezelfde monitior en nog geen problemen.

Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe en of het op te lossen is?

Verwijderd

Is er nu misschien een periode van verhoogte zonneactiviteit? Door al die magnetische velden slaat ie misschien extra op hol.:)

Of omdat de winter aanbreekt, van kou houdt ie blijkbaar niet.

Sowieso vaag dat een monitor suist, hoe kan dat in de eerste plaats?

Verwijderd

mischien zijn het je oren wel ?? :) :)

Whooooeeei

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat verklaart zeker dat als ik de reso of de refresh omlaag gooi dat ie dan eerder weer normaal wordt. ;)

BTW ik kan de tweakers site (witte achtergrond) nu alleen nog maar normaal bekijken in 640*480 @ 60Hz :(

Verwijderd

Mooie monitor hoor zo`n a901HT en 3 jaar garantie, dus als ie binnen 3 jaar suist heb je geen probleem. nou zal die dat uberhaupt niet doen :) :P

nee ff serieus, ik vraag me serieus af wat het kan zijn, maar heb geen flauw idee. stof? contactje los? problemen met je Dot clock zodat ie hogere reso+refresh niet meer trekt? verkouden?

iemand trouwens een suggestie hoe je krasjes van je crt restaureerd? lan weekenden/weken zijn niet goed voor je crt coatings :(