Geforce2 PRO levensduur

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben geen rasgamer, ik speel af en toe wel eens maar ben net zo graag aan het kloten met PHP :)
Ik heb uit de vraag en aanbod op tweakers van iemand anders een Gforce2 pro besteld (2e hands dus).
Nou vroeg ik me af (ik heb nu een tnt2, die tot voorkort alles wel kon draaien behalve americas army. Vandaar dat ik een "nieuwe" koop) kan deze nog een tijdje mee? De bedoeling is om hem te OC'en naar de ultra versie en zodoende toch nog ff proberen te rekken :)

Ik weet dat de kaart 2 generaties achterloopt, maar erger als m'n tnt2 zal het niet zijn. Maar hoelang zal ik met deze kaart kunnen doen? Evenlang als ik nu met m'n TNT2 doe? (800x600 is geen probleem, ben niet iemand die om supergraphics geeft :))

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Als je toch niet om super graphics geeft dan kan ie nog wel een hele tijd mee hoor, hij is niet veel langzamer dan een gf4mx.

• Elect
  • Niet online
btw, de reden ook waarom ik hem koop is omdat ik het niet zinvol vindt zoveel geld aan enkel de videokaart te geven. En het dan ook nog eens om het jaar vervangen.. :)

oftewel Elect, je bent een krent :)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Op maandag 15 juli 2002 18:29 schreef djcrossfire het volgende:
Als je toch niet om super graphics geeft dan kan ie nog wel een hele tijd mee hoor, hij is niet veel langzamer dan een gf4mx.
Ja, dat zegt dus niks dat hij niet veel langzamer is dan een Gf4MX.

Maar als je hem al gekocht hebt, wat is dan de vraag? Dan zie je toch vanzelf hoe lang hij meegaat?
Als je nu nog tevreden bent met de TnT 2 zal hij zeker wel een tijdje meegaan.

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 18:32 schreef vassago het volgende:

[..]

Ja, dat zegt dus niks dat hij niet veel langzamer is dan een Gf4MX.

Maar als je hem al gekocht hebt, wat is dan de vraag? Dan zie je toch vanzelf hoe lang hij meegaat?
Als je nu nog tevreden bent met de TnT 2 zal hij zeker wel een tijdje meegaan.
Tuurlijk zegt dit wel iets, hij wil weten hoe lang hij er nog mee kan doen omdat hij 2 generaties achter loopt. En laat een gf4 nou net de laatste generatie zijn, dus zover loopt hij in feite niet achter.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:06
Op maandag 15 juli 2002 18:35 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Tuurlijk zegt dit wel iets, hij wil weten hoe lang hij er nog mee kan doen omdat hij 2 generaties achter loopt. En laat een gf4 nou net de laatste generatie zijn, dus zover loopt hij in feite niet achter.
Een GF4MX de laatste generatie?
Heb je de reviews wel gelezen?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Op maandag 15 juli 2002 18:36 schreef vassago het volgende:

[..]

Yups, de GF4mx, mag dan wel een geforce 4tje heten, maar hijs totaal anders dan de GF4 Ti kaarten.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 18:36 schreef vassago het volgende:

[..]

Hij behoord tot de Geforce 4 serie dat bedoelt die waarschijlijk.[ ( Is laatste generatie)

Dat Nvidia nou een oude architectuur gebruikt voor dat ding is een ander verhaal...

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 18:40 schreef PASware het volgende:

[..]

Yups, de GF4mx, mag dan wel een geforce 4tje heten, maar hijs totaal anders dan de GF4 Ti kaarten.
Zegguh Slegers doe jij ff rustig aan en help je oude klasgenoten :P

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 18:41 schreef Dutch_man het volgende:

[..]

Hij behoord tot de Geforce 4 serie dat bedoelt die waarschijlijk.[ ( Is laatste generatie)

Dat Nvidia nou een oude architectuur gebruikt voor dat ding is een ander verhaal...
Ja dat bedoel ik, eindelijk iemand die me een btje begrijpt, ik zeg ook niet dattie te vergelijken is met een ti4600.

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik draai zelf met een Geforce 2, en voorlopig kan ik nogsteeds elk spel spelen. Al denk ik wel dat UT 2003 toch wel een stuk minder soepel zal spelen.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Elect
  • Niet online
ach we zien het wel, ik heb er in iedergeval hoop op dat ik het komend jaar weer wat dingen kan spelen :)
(al vrees ik dat doom3 toch niet geheel perfect zal lopen eerlijk gezegt, als ik dat allemaal lees wat ze er over zeggen)

Verwijderd

mijn gf2MX400 bevalt me nog prima :) maakt ook niet veel uit als je een wat zwakkere cpu heb heb je toch niet zo veel aan een dikke gf2 TI 4200 of gelijk waardig :D

gf2MX 200/200 clocks
Pagina: 1