Ik ben gisteravond overgegaan van win98 naar Win ME.. Nu heb ik onder ME nog een 80 min cd gefikt met belangrijke files. Alleen blijkt nu nadat ik Win ME er op heb gezet dat die CD niet te lezen is (natuurlijk dom van me want ik had die cd eerst moeten testen maarja) . Dit komt waarschijnlijk omdat er op de CD geen lead-in en lead-out zit... Als ik deze er op probeer te fikken dat verdomd ie het.... PLZ iemand die me kan helpen ???
Zoek naar iemand met een CD-writer, die 80 minuten wel kan afsluiten. Ik heb hier ook problemen mee gehad op mijn werk. Thuis had ik de HP7200e en daar sloot ik alle schijven mee. Dat scheelde een berg aan onderzetters!
Overigens lukte dat niet bij alle schijven, maar ongeveer 75% was hierdoor gered.
Verder raad ik je aan naar de nieuwste firmware te gaan zoeken ik geloof, dat ze nu al bij versie huppeldepups N waren. Dit is dan wel Sony firmware, maar inwendig zou identiek zijn aan de HP8100i. Hierover is/zijn al (een) tread(s) geweest op GoT.
Deze nieuwe firmware zou je HP8100i ook 80 minuten CD's probleemloos kunnen laten bakken.
Suc6!
Verder raad ik je aan naar de nieuwste firmware te gaan zoeken ik geloof, dat ze nu al bij versie huppeldepups N waren. Dit is dan wel Sony firmware, maar inwendig zou identiek zijn aan de HP8100i. Hierover is/zijn al (een) tread(s) geweest op GoT.
Deze nieuwe firmware zou je HP8100i ook 80 minuten CD's probleemloos kunnen laten bakken.
Suc6!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Ik heb zelf ook een HP8100i
het gebeurd af en toe dat de cd niet (goed) wordt afgesloten, zodat je de cd alleen in de brander kunt afspelen.
Verder kan ik via nero 80 min. fikken zonder problemen.
het gebeurd af en toe dat de cd niet (goed) wordt afgesloten, zodat je de cd alleen in de brander kunt afspelen.
Verder kan ik via nero 80 min. fikken zonder problemen.