Nieuwe nieuwsposters?

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik zie de laatste tijd steeds allerlei nieuwe namen opduiken als nieuwsposter, zonder dat ik daar verder een aankondiging van heb gezien. Nou is dat natuurlijk verder ook niet verplicht, maar zou het niet leuk zijn als er onder 'About us' ook iets komt over Kees Hoekzema, Wouter Tinus, Rik Stel, Michel Arendsen, Floris Diemel, Arjan van Leeuwen, Robin van Rootseler, Jasper Janssen, Dennis Meijer, Tjark Verhoeven en eventuele anderen waarvan er nog geen stukje onder 'About us' te vinden is?

Verwijderd

De nieuwe posters hebben eerst nog een proeftijd. Ik verwacht dat de bio pas toegevoegd zal worden als ze definitief aangenomen zijn.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Aha, dat verklaart al wat, ik vermoedde al zoiets. Maar ik zie bijv Tjark en Jasper al wat maandjes posten, zijn die ook nog op proef?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
[off-topic]
Ik vind dat een eis aan nieuwsposters zou moeten zijn dat ze t.net al een half jaar dagelijks volgen en al het nieuws lezen. Dan worden de gerelateerde nieuwsposts misschien wat beter bijgevoegd. Nu lijkt het vaak of ze een hele simpele search op 1 keyword gedaan hebben en dat als gerelateerd nieuws opgeven ipv te kijken of het er echt iets mee te maken heeft. Dingen waarvan de titels helemaal niet overeen komen maar juist wel gerelateerd zijn zie je helemaal veel te weinig en dat is nog erger.
Vandaar de eis van een half jaar het nieuws gevolgd hebben, want dan weet je tenminste nog dat je er al eens iets over gelezen hebt en dan zoek je wat dieper.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat toen ik nog newbie op de site was ik de gerelateerde nieuwsposts vaak doorkeek om wat meer over een onderwerp te weten te komen, dus ze hebben zeker wel nut. Ook bij het plaatsen van reacties is het vaak handig om te refereren aan iets uit een oudere thread, dus dan is het ook fijn als je niet zelf hoeft te zoeken maar gewoon in de gerel.posts kunt kijken.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die gerelateerde nieuwspostings zijn er nog niet eens een half jaar man :P

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat maakt toch niet uit?
Je kunt toch linken naar andere nieuws dingen ook?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 13:10 schreef RickJansen het volgende:
Die gerelateerde nieuwspostings zijn er nog niet eens een half jaar man :P[/quote]Hehehe, oeps...
Maar ik wilde gewoon even duidelijk maken dat ik ze wel gebruik. Ik ben hier zelf trouwens pas een half jaar, dus als ze er bv. sinds 4,5 maand zijn kunnen ze er nog best sinds mijn newbie periode zijn (wat een slap gelul).
Maar om een voorbeeldje te geven: In de 10 TB CDroms thread staat als gerel.post de 1 GB CDROM, terwijl dat er niets mee te maken heeft, maar niet de 140 GB FMD/C zooi die er juist wel mee te maken heeft. En dat gebeurt dus wel vaker. Iemand als Femme zul je daar niet zo snel op betrappen.
Vandaar dat het een pluspunt is als mensen weten wat er al in het nieuws geweest is en dat een beetje onthouden.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik probeer altijd zoveel mogelijk ID's erbij in te gooien, maar met een maximum van 7/8 omdat het anders snel onduidelijk wordt, enne, t.net volg ik nu al sinds dec '98, dus dat zit wel goed (laatst nog een tijdje op nr 1 gestaan met tweakotine ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1