Ik heb met mijn verjaardag een hub gekregen en voorheen kon ik gewoon bestanden verzenden via irc, msn of icq, maar nu kan dat om de een of andere reden niet meer. Ik heb uit frustatie mijn firewall uitgezet en nog steeds kan ik het niet, dus het heeft ook niks met de firewall te maken. Soms heb ik ook problemen met het verbinden naar een ftp. Ik zit bij @home. Weet iemand hoe dit komt?
in Network Troubleshooting kunnen ze je beter helpen denk ik..
--> NT
--> NT
http://www.NUiPhone.nl/
[forum=11] -> [forum=19]
Enne, post ook wat specificaties / instellingen van je netwerk, want hier kan je opzich niet zoveel mee
Enne, post ook wat specificaties / instellingen van je netwerk, want hier kan je opzich niet zoveel mee
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Wat wil je weten? 
Het enige wat ik kan vertellen is dat ik bij @home zit, met 512/128 en mijn pc verbonden is met de hub, de hub met de modem... aan de hub zit nog een andere pc vast, maar mijn pc en de andere pc hebben verder geen connectie (geen netwerk ingesteld).
Het enige wat ik kan vertellen is dat ik bij @home zit, met 512/128 en mijn pc verbonden is met de hub, de hub met de modem... aan de hub zit nog een andere pc vast, maar mijn pc en de andere pc hebben verder geen connectie (geen netwerk ingesteld).
Pagina: 1