Ja, die zijn gewoon letterlijk gekopieerd van een andere computer met windows98.
daar doet het wel, en met windows2000 niet..
daar doet het wel, en met windows2000 niet..
Verwijderd
HUH? .. dns instellingen? .. die moet je juist niet invullen .. je hoeft alleen je computernaam in te vullen en gaan met die banaan .. simple as that..
de software die @home levert werkt niet onder windows2000, dus moet je wel dns etc invullen. Vraag: werkt iemand met windows2000 op de kabel bij @home, en hoe heb je de boel ingesteld?
Onzin. Je moet inderdaad zorgen dat je computernaam klopt. Verder een kwestie van instellen in IE dat ie je instellingen goed detecteert en gaan met die banaan. Nix invullen van DNS, default gateway enzovoorts.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Juist wel, alles handmatig instellen.. dus gateway + ip adres + dns + computernaam
Dan werkt alles als een zonnetje
Dan werkt alles als een zonnetje
Nee hoor bij werkt het ook met alleen maar de werkgroep @HOME en de juiste computernaam. Verder niets nodig.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hier alleen computernaam (en werkgroep) en proxy ingevuld, i-net explorer starten en gaan met een ping van 200
Ik heb ook alleen maar mijn computernaam ingevuld en hij doet het geweldig
zowel Win2K Pro als Win2K Server!!!
zowel Win2K Pro als Win2K Server!!!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>de software die @home levert werkt niet onder windows2000, dus moet je wel dns etc invullen. Vraag: werkt iemand met windows2000 op de kabel bij @home, en hoe heb je de boel ingesteld?[/quote]Stierenstront!
Je moet alleen als workgroup @Home invullen en bij kompjoeternaam iets van CC****-* (Staat in het boekje wat je hebt gekregen) invullen. Dan nog bij je internet instellingen eventueel even proxy:8080 invullen en gaan met die Windows 2000 banaan.
Je moet alleen als workgroup @Home invullen en bij kompjoeternaam iets van CC****-* (Staat in het boekje wat je hebt gekregen) invullen. Dan nog bij je internet instellingen eventueel even proxy:8080 invullen en gaan met die Windows 2000 banaan.
ik ook
.. heb je misschien een typfout gemaakt in je @home username? (dat had ik nl. gedaan)..
Als dat ook goed is kijk dan es of je netwerkkaart en combinatie TCP/IP wel goed is geinstalleerd.
Als dat ook goed is kijk dan es of je netwerkkaart en combinatie TCP/IP wel goed is geinstalleerd.
Pagina: 1