Toon posts:

Hoe internet je via @home met windows2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
want hier lukt het niet..
ale instelingen kloppen gewoon maar hij doet niks..

HELP!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je hebt de dns servers ingevuld en de default gateway? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die zijn gewoon letterlijk gekopieerd van een andere computer met windows98.
daar doet het wel, en met windows2000 niet..

Verwijderd

HUH? .. dns instellingen? .. die moet je juist niet invullen .. je hoeft alleen je computernaam in te vullen en gaan met die banaan .. simple as that..

Verwijderd

Topicstarter
de software die @home levert werkt niet onder windows2000, dus moet je wel dns etc invullen. Vraag: werkt iemand met windows2000 op de kabel bij @home, en hoe heb je de boel ingesteld?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Onzin. Je moet inderdaad zorgen dat je computernaam klopt. Verder een kwestie van instellen in IE dat ie je instellingen goed detecteert en gaan met die banaan. Nix invullen van DNS, default gateway enzovoorts.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Juist wel, alles handmatig instellen.. dus gateway + ip adres + dns + computernaam
Dan werkt alles als een zonnetje ;)

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 21:45

psy

Nee hoor bij werkt het ook met alleen maar de werkgroep @HOME en de juiste computernaam. Verder niets nodig.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48
Hier alleen computernaam (en werkgroep) en proxy ingevuld, i-net explorer starten en gaan met een ping van 200 :)

Flickr | Lego collectie

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Ik heb ook alleen maar mijn computernaam ingevuld en hij doet het geweldig
zowel Win2K Pro als Win2K Server!!!

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

bel de helpdesk zou ik zeggen?

Laten we lekker link gaan doen...

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>de software die @home levert werkt niet onder windows2000, dus moet je wel dns etc invullen. Vraag: werkt iemand met windows2000 op de kabel bij @home, en hoe heb je de boel ingesteld?[/quote]Stierenstront!

Je moet alleen als workgroup @Home invullen en bij kompjoeternaam iets van CC****-* (Staat in het boekje wat je hebt gekregen) invullen. Dan nog bij je internet instellingen eventueel even proxy:8080 invullen en gaan met die Windows 2000 banaan.

Verwijderd

Ik sluit me dus ook bij skoezie aan :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik ook :).. heb je misschien een typfout gemaakt in je @home username? (dat had ik nl. gedaan)..

Als dat ook goed is kijk dan es of je netwerkkaart en combinatie TCP/IP wel goed is geinstalleerd.
Pagina: 1