🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verder klinkt het wel leuk, hoop dat ik er binnenkort zelf ook 1tje op 1 ghz kan krijgen.
Issie beetje stabiel?
Laat maar...ze doen het al:)
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
doen de plaatjes het nu wel?? ik ben ook maar een newbie tenslotte!
Gefeliciflapstaart.
p.s. wat gebruik je als koeling??
en wat voor kast heb ie?
Greetz KGK
Welk programma is dit?
If it bleeds, it can be killed!
Info over Sandra 2000
Eerder heette het SiSoft Sandra maar volgens mij is het overgenomen ofzo...
Verwijderd
Ergens heb ik er nog wel een versie van liggen... maar dit zal de nieuwste wel zijn
Is trouwens doodgewone (nou ja) Infineon PC100, 1x128MB.
BIOS Advanced Chipset Features:
Turbo, 4 way interleave (kan ook 2way bij 1 dimm), Auto delay, Hi strength, Cycle 2.
Dan in volgorde: D/E/E/E/E/D/64 (halve RAM)/E/A/../No support/Optimal/E/E/E/E/E/D/D
(E is enabled, D is Disabled)
en ja, ik weet wel dat dat lager is dan die van jou, maar wel vet hoger dan die Duron700 EN die P3/1000 in de Sandra lijst)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
De RAID-0 heb ik al, maar dan wreder:
Promise Fasttrak-100; 4x30GB IBM DTLA
Kwa procs wil ik het volgende:
dual Duron 600@1000
256 MB DDR
Alleen nog ff wachten op de DDR en de 760MP
Maar wat zijn dat voor een mooie test progjes?? Die wil ik ook wel
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
bank 0/1 DRAM timing : SDRAM 8/10 ns
DRAM Bank Interleaving : 4-way
Delay DRAM read latch : AUTO
MD Driving Strength : HI
SDRAM Cycle Length : 3
verder nog wat Soft Menu III settings:
enhance chip performance : enabled
force 4-way interleave : enabled
fast cpu command decode : fast
DRAM Clock : HCLK + PCICLK
Ik heb overigens geen merkgeheugen. ik heb drie plaatjes en 1tje wil niet op 133 Mhz met CAS 2. maar dit boeit me niet.
ik ga kijken of ik de timings nog wat omlaag kan gooien en als de mem-resultaten nog beter worden, post ik nog wel even een screenshot.
Nog info over de kast:
een ouwe tweak-kast, met gaten in de zijkant, de cpu koeler is een GlobalWin FOP32. Krijg binnenkort een Addtronics 7896 van oc-shop!!!
Verwijderd
voodoo 3 2000
dell 15"
192 MB
of gebruik je hem alleen voor textverwerken
naja geld zal wel probleem zijn
maarre knap gedaan
I’m not like the OTTERS
geforce2 gts (f 1000,=) + monitor 21" (1500) + 256 mb = 3400 = te veel
maar hij draait alles als een tiet dus voorlopig klaag ik niet. (goh dit rijmt ook nog). als strax Max Payne uitkomt (waarom heeft niemand daar nog van gehoord), zal een Geforce wel nodig zijn ;-)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)