One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Interesting!
Dit ding wordt gemaakt door KanITech - ze hebben een beetje een klotesite, maar helemaal merkloos is het dus niet.
Wel is het een muisververvanger, dus ondersteuning voor tekenpaketten is wrsch. een beetje teveel gevraagd
Dit ding wordt gemaakt door KanITech - ze hebben een beetje een klotesite, maar helemaal merkloos is het dus niet.
Wel is het een muisververvanger, dus ondersteuning voor tekenpaketten is wrsch. een beetje teveel gevraagd

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik heb al een muis en trackball, maar wil die pen ook hebben. Gewoon handig, zodat m'n armen weer even wat anders zitten. En handiger voor fotosoepen.Op maandag 15 juli 2002 20:39 schreef XdesipleX het volgende:
een gewone muis lijkt me toch nog handiger en zekr in games
Nu nog een goede handwriting prog zien te vinden die mijn Ipaq kan evenaren
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Anoniem: 14124
Photoshop kun je ook beter doen met een muis ipv een wacom, tenzij je vooral met brushes gaat werken
Idd, koop een Wacom. Is het geld dubbel en dwars waard.Op maandag 15 juli 2002 21:57 schreef LoneGunman het volgende:
Investeer liever ietsjes meer, en koop een Wacom. Deze dingen zijn hun geld meer dan waard.
* Harmen is al jaren in het bezit van een Graphire2.
Whatever.
Wat is ietsie meer? Last time I checked waren die dingen nog steeds 2x zo duur. Een beetje teveel voor het weinige gebruik...Op maandag 15 juli 2002 21:57 schreef LoneGunman het volgende:
Investeer liever ietsjes meer, en koop een Wacom. Deze dingen zijn hun geld meer dan waard.
Ik heb zelf goede ervaringen met het USB tablet van Target, die voor rond de 55 euro in de pricewatch staat.
De Graphire2 staat voor €103 in de pricewatch... Die €30 is het echt wel extra waard. Wacom tablets zijn gewoon een klasse apart.Op maandag 15 juli 2002 22:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat is ietsie meer? Last time I checked waren die dingen nog steeds 2x zo duur. Een beetje teveel voor het weinige gebruik...
Anoniem: 51839
Ik heb ook sinds korte tijd een Wacom Tablet, Graphire 2, dit werkt echt FANTASTISCH! Je bent er zo aan gewend en hij is echt UITERST PRECIES! Ik zou echt meer geld betalen voor een Wacom, want ik geloof niet dat een kijkshop pen goed is.
Pagina: 1