Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeft iemand hier wat ervaringen mee? Lijkt me wel handig voor retoucheren etc. Maar tis een merkloze kijkshopgeval, dus vraag ik me af of ie die 70 euro waard is.

Werkt het goed op normale oppervlakte, kan je ermee "drukken" (dus hoe harder je drukt, hoe dikker eeen lijn eruit komt te zien) etc.

http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Muizen&product%5Fid=68290&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Computer+Hardware&productlist%5Fpath%5Fsegment=Muizen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Interesting!

Dit ding wordt gemaakt door KanITech - ze hebben een beetje een klotesite, maar helemaal merkloos is het dus niet.

Wel is het een muisververvanger, dus ondersteuning voor tekenpaketten is wrsch. een beetje teveel gevraagd :{

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:53
een gewone muis lijkt me toch nog handiger en zekr in games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Ziet er zeer leuk uit :)
Maar geen idee of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 20:39 schreef XdesipleX het volgende:
een gewone muis lijkt me toch nog handiger en zekr in games
Ik heb al een muis en trackball, maar wil die pen ook hebben. Gewoon handig, zodat m'n armen weer even wat anders zitten. En handiger voor fotosoepen.

Nu nog een goede handwriting prog zien te vinden die mijn Ipaq kan evenaren :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Investeer liever ietsjes meer, en koop een Wacom. Deze dingen zijn hun geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Photoshop kun je ook beter doen met een muis ipv een wacom, tenzij je vooral met brushes gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:38

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 15 juli 2002 21:57 schreef LoneGunman het volgende:
Investeer liever ietsjes meer, en koop een Wacom. Deze dingen zijn hun geld meer dan waard.
Idd, koop een Wacom. Is het geld dubbel en dwars waard. :)
* Harmen is al jaren in het bezit van een Graphire2. 8-)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 21:57 schreef LoneGunman het volgende:
Wat is ietsie meer? Last time I checked waren die dingen nog steeds 2x zo duur. Een beetje teveel voor het weinige gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 08:14

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik heb zelf goede ervaringen met het USB tablet van Target, die voor rond de 55 euro in de pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij werkt dat ding niet als een tablet maar gewoon als een muis.. niet echt nuttig dus imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 22:32 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Wat is ietsie meer? Last time I checked waren die dingen nog steeds 2x zo duur. Een beetje teveel voor het weinige gebruik...
De Graphire2 staat voor €103 in de pricewatch... Die €30 is het echt wel extra waard. Wacom tablets zijn gewoon een klasse apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51839

Ik heb ook sinds korte tijd een Wacom Tablet, Graphire 2, dit werkt echt FANTASTISCH! Je bent er zo aan gewend en hij is echt UITERST PRECIES! Ik zou echt meer geld betalen voor een Wacom, want ik geloof niet dat een kijkshop pen goed is.
Pagina: 1