::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
[ontopic]
Meer specs, welke drivers, welke DirectX enzo, patches al geinstalleerd?
[/ontopic]
Meer specs, welke drivers, welke DirectX enzo, patches al geinstalleerd?
[/ontopic]
offtopic:
Mn neefje had Harry Potter op zn laptop, met een Ati kaartje. Het zou moeten werken, maar alle textures waren veranderd in letters
laptops zijn nou niet echt het gamingplatform NOFI
Mn neefje had Harry Potter op zn laptop, met een Ati kaartje. Het zou moeten werken, maar alle textures waren veranderd in letters
Hum, ik ben nu bezig met de laatste patch van THPS3 en een driver update van mijn SiS kaartje.
De directx die bij THPS3 zat heb ik ge-installed.
DUs die zou moeten werken ("ZOU")
Tnx anywayz
De directx die bij THPS3 zat heb ik ge-installed.
DUs die zou moeten werken ("ZOU")
Tnx anywayz
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Kdenk niet dat ie gaat werken.
Waarom weet ik niet, maar heb et voorgevoel dat et gewoon niet te spelen is met zon grafische chipset, heb zat Intel810's onderuit zien gaan op dit spel, en ik denk dat zon SiS gevaarte het voorbeeld volgt
Waarom weet ik niet, maar heb et voorgevoel dat et gewoon niet te spelen is met zon grafische chipset, heb zat Intel810's onderuit zien gaan op dit spel, en ik denk dat zon SiS gevaarte het voorbeeld volgt
Hier is een groot topic voor, kijk even of daar de oplossing staat, en post het anders even daar: [topic=457074/1/250]
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()