I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Mijn hete scsi-schijfjes worden er errug blij van ...
alleen mijn oortjes niet zo ...
dat fannetje aan de voorkant zoemt nogal.
en da's nie cool
Hij dempt ook resonantie. was wel een voordeel
Isse inderdaad jammar dat het mooiste deel aan de binnenkant zit, want het voorkantje is van "minder-mooi" plastic.
Wel zit er een stoffiltertje voor de ventilator.
Blaat
ja, dat ding is idd vedomde mooi, misschien moeten ze ook maar een externe [scsi] maken :P!Op maandag 15 juli 2002 16:44 schreef reller het volgende:
intern, zonde he?
Ik heb hem weggedaan om die reden. Ik heb nu een 'normale' hd cooler erop zitten want dat geluid is echt irritant.Op maandag 15 juli 2002 16:47 schreef Talon het volgende:
Dat ding heeft zeker nut.
Mijn hete scsi-schijfjes worden er errug blij van ...
alleen mijn oortjes niet zo ...
dat fannetje aan de voorkant zoemt nogal.
en da's nie cool
Quote uit een eerder topic nav een mailtje van Eynstein:
Beter is het om de fan te schakelen op 7 volt! Hiervoor verander je de zwarte draad van de aansluitkabel. Die moet naar de rode aansluiting (van de psu plug). De rode aansluitsnoer zit op de gele aansluiting van
de psu plug en die moet je laten zitten geel is altijd plus!)
Yo.
Ik wil nl. mijn 10K schijven wat koeler maken.
Laat de fan op 5 volt draaien, heerlijk sil en toh gekoeld.
Yo.
Op maandag 15 juli 2002 18:03 schreef Da Monkey het volgende:
Net een leuk reviewtje gevonden en het scheelt dus echtEn er schijnen 2 versies van te zijn. een met een lawaaierige fan en eentje met een (langzamere) stille fan.
omgOp maandag 15 juli 2002 18:28 schreef navyseal44 het volgende:
URL??? A.u.b.
[..]
http://www.google.nl/search?q=hdd+cooldrive+review&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Moeilijk he
Niet 1
Niet 2
Niet 3
maar een heleboel reviews
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
komt standaard uit je voedingOp maandag 15 juli 2002 17:36 schreef VonFoX het volgende:
5volt? hoe doe je dat dan weer
geel+zwart=12v
rood+zwart=5v
iedere tweaker weet dit zon beetje
en ik kan em niet vinden in de pricewatch
http://www.tweakers.net/pricewatch/9026Op dinsdag 16 juli 2002 18:13 schreef jwbagger het volgende:
damn zeg, dat ding ziet er sleeek uit![]()
en ik kan em niet vinden in de pricewatchwaar kan je zo'n ding kopen en wat ben je er ongeveer voor kwijt?
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=2729Op dinsdag 16 juli 2002 18:13 schreef jwbagger het volgende:
en ik kan em niet vinden in de pricewatchwaar kan je zo'n ding kopen en wat ben je er ongeveer voor kwijt?
Sim-pel
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heb em sinds gister ook in me nieuwe compie zitten, en ik vind em niet zoveel lawaai maken
ben ik nou gek of heeft die 2 fans in tegenstelling tot degene uit de review die eerder in 't topic gemeld isOp dinsdag 16 juli 2002 18:30 schreef Exirion het volgende:
[..]
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=2729
Sim-pel
SandeR mooie case trouwens
Verwijderd
Vreemd, lijkt mij dat het dan een beetje een oven wordt.Op woensdag 17 juli 2002 10:33 schreef Dunne_Hein het volgende:
Toen dat ding pas uit was heb ik in een review gelezen dat dat ding ook nog prima koelt als je die fan niet gebruikt.
Verwijderd
Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de airflow in je kast
zo te zien heeft ie hem zelf gemod, zwart is waarschijnlijk niet de originele kleur.Op woensdag 17 juli 2002 10:48 schreef MaceWindu het volgende:
Dat is![]()
![]()
! Wat kost dat in zijn geheel, of heb je het zelf bij elkaar gemod?
Moet je gewoon ff een weerstandje er tussen zetten dan heb je minder herrie, koelt ie wel wat minder maar nog steeds goed genoegOp maandag 15 juli 2002 17:09 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
Ik heb hem weggedaan om die reden. Ik heb nu een 'normale' hd cooler erop zitten want dat geluid is echt irritant.
De harddisk zit met een soort thermisch geleidende laag ertussen tegen de aluminium kap aan gedrukt, dus die werkt als een koellichaam.Op woensdag 17 juli 2002 10:36 schreef mlevd het volgende:
Vreemd, lijkt mij dat het dan een beetje een oven wordt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Psies, en zelfs met de fan uit, koelt het ook dmv lucht.Op woensdag 17 juli 2002 10:52 schreef Exirion het volgende:
[..]
De harddisk zit met een soort thermisch geleidende laag ertussen tegen de aluminium kap aan gedrukt, dus die werkt als een koellichaam.
Er is nl altijd een overdruk of onderdruk in je kast, omdat je een hoeveelheid fans hebt draaien die naar buiten/binnen blazen. Als er onderdruk in je kast is, dan wil die lucht graag via dat "gat" aan de voorkant van die silent drive, naar binnen je kast in. Koele lucht over je hdd is het resultaat.
Andersom kan ook, aleen dan komt de (iets warmere) lucht van binnen in je kast, door het gat in de voorkant naar buiten.
Intentionally left blank.
Verwijderd