Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik in Nederland onderdelen kan bestellen voon de IBM Workpad C3? Te denken valt dan aan accu's, digitzer's en mainboard's

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik wil ook graag weten waar dit soort onderdelen te krijgen zijn eik... weet niemand dat?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand dit dan???? :?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 10:53
is toch een rebadged palm V als ik me niet vergis?

Verwijderd

Topicstarter
Klopt! Workpad c3 is hetzelfde als een palm V en Vx alleen dan onder het label van IBM. palm v is zilver en c3 is zwart. maar de diverse onderdelen precies hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
pda onderdelen in het algemeen mag ook, als het maar in Nederland te verkrijgen is. :? :?

Verwijderd

hey misschien een btje laat maarjah

je kan het proberen bij [url="http://www.pdashop.nl"]www.pdashop.nl[/url]

ze hebben best wel wat

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik denk dat de topicstarter meer doelt op losse onderdelen zoals LCD's, mainboardjes, accu's, schermaansturing etc.. dus echt interne workpad dingen...

Toch bedankt voor je link ;)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-03 23:25

SambalBij

We're all MAD here

Probeer het eens bij [url="http://www.sfinx.demon.nl/palm/"]PalmRepair[/url]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar palm repair levert geen onderdelen maar doet alleen de reparaties, ik zoek echt een leverancier... ik kan ze wel repareren maar zonder spare parts wordt het toch een beetje lastig.... ;)

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

*schop*

Pagina: 1