Die van Niels, maar die is niet zo mooi...Op maandag 15 juli 2002 16:10 schreef cappie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik GoT ook nog via een non-*.tweakers.net url kan berijken?
tweakers.net kan ik namelijk niet meer bekijken, maar tweakers.be wel... daarom dacht ik: "hee.. mischien bestaat got.tweakers.be ook wel..".. maar niet dus
adjes? iemand?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Probeer een proxy.Op maandag 15 juli 2002 16:17 schreef cappie het volgende:
Hmm.. dat ding van niels is wel ok, maar daarmee kan ik niet zoeken en niet posten.. is er geen andere url (zonder *.tweakers.net in de hostname) waarmee ik got.tweakers.net of gathering.tweakers.net kan bereiken
Probeer eens http://www.gatheringoftweakers.tk. (mijn geregistreerde siteOp maandag 15 juli 2002 16:22 schreef cappie het volgende:
[..]
kan niet.. 'k zit al achter een corporate proxy
doh.. iedere link verwijst naar gathering.tweakers.net .. daar heb ik niet veel aan he?Op maandag 15 juli 2002 16:23 schreef SiHiDa het volgende:
[..]
Probeer eens http://www.gatheringoftweakers.tk. (mijn geregistreerde site)
Kun je niet zo'n doorverwijssite gebruiken ?
go.to/GOT en dan de orginele URL hidden houden ?
go.to/GOT en dan de orginele URL hidden houden ?
Koffie en meer...
Dacht je dat er ergens een complete kopie rondzwierf?Op maandag 15 juli 2002 16:44 schreef cappie het volgende:
[..]
doh.. iedere link verwijst naar gathering.tweakers.net .. daar heb ik niet veel aan he?
Wat je kunt vinden is evt. een alternatieve frontend (zoals die van nielsonline).
Overigens, als je werkgever *.tweakers.net geblokkeerd heeft zal dat waarschijnlijk een gegronde reden hebben.
Who is John Galt?
of misschien het ip intypen? 213.239.154.17
Dat is een browser-forward naar een adres, en daar heb je nou weer weinig aan als je provider/baas/wat dan ook alles naar een bepaalde host blocktOp maandag 15 juli 2002 17:01 schreef HP6 het volgende:
Misschien werkt http://g.nl.to ?
Voor zover ik weet bestaat een dergelijke URL trouwens niet, en anders had je baas die waarschijnlijk ook wel geblockt
Waarom kan je tweakers.net/GoT niet bereiken? Omdat je baas niet wil dat je het bereikt?
Dan is wat je hier om vraagt illegaal. In het andere geval lijkt het mij dat je gerust aan de netwerkbeheerder oid kan vragen of ie de instellingen wil wijzigen.
Dan is wat je hier om vraagt illegaal. In het andere geval lijkt het mij dat je gerust aan de netwerkbeheerder oid kan vragen of ie de instellingen wil wijzigen.
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:28 ]
Hmm, lekker, dat gaat dus via iemand anders? Dan kan hij dus ook je login + pass e.d. achterhalen?
🌞🍃
Ik heb het zelf nog niet bekeken en ik weet dus niet precies hoe het met de veiligheid zat, maar ik kwam het tegen en ik dacht: misschien heeft de topicstarter er wat aan. Maar er kunnen inderdaad risico's aan verbonden zijn...Op maandag 15 juli 2002 19:23 schreef DataBeest het volgende:
Hmm, lekker, dat gaat dus via iemand anders? Dan kan hij dus ook je login + pass e.d. achterhalen?
Maar dat houd je altijdOp maandag 15 juli 2002 19:23 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Pagina: 1