Ik heb voor mijn digitale camera een paar oplaadbare NMHB batterijen 1600 mAh. En ik heb voor de zekerheid nog een extra setje van 1700 er bij gekocht Mijn vraag: hoe lang kun je deze gebruiken voordat ze leeg zijn??
Verwijderd
ligt eraan hoe je hem gebruikt? en of je flitst. moeilijk te zeggen.. gewoon net zo lang gebruiken tot die leeg is en dan kijken hoelang die het volgehouden heeft
Ja er zit een flitser op en ook een lcd schermpje aan de achterkant en een zoom lens. Ik heb zelf echt geen flauw idee hoe lang ik ze kan gebruiken.
Heb zelf een Minolta s304, met de GP-smart lader + 8 x 1800 mAh GP penlite's een genot 
Kan er +/- 150 foto's mee nemen met flits + LCD
Kan er +/- 150 foto's mee nemen met flits + LCD
Heb sinds kort een Canon powershot A30. Tis mn eerste digitale camera en ik vind t echt heel gaaf. Vind alleen dat je de batterijen zo lang moet opladen.
De GP-smart lader laadt je 1600 & 1700 & 1800 mAh accu's binnen het uur

Welke lader heb jij dan en welke accu's ????
Dan zijn ze ook veel eerder verot denk ik ...Op maandag 15 juli 2002 16:02 schreef Debian-User het volgende:
De GP-smart lader laadt je 1600 & 1700 & 1800 mAh accu's binnen het uur![]()
![]()
eerder kapot nee echt niet, deze lader is niet voor niets "Smart", hij laadt de accu's op en gaat dan druppelladen, en de GP's hebben geen last van "memory"
In principe zijn de accu's die ze tegenwoordig verkopen zeer goed, ze hebben bijna geen memory effect meer, maar ja de goedkope versies...... ik weet het niet
Alle nimh batterijen hebben in principe geen last van memory effect, niet alleen de GP's, maar ook de Energizers en andere merken hebben er geen last van.Op maandag 15 juli 2002 16:20 schreef Debian-User het volgende:
In principe zijn de accu's die ze tegenwoordig verkopen zeer goed, ze hebben bijna geen memory effect meer, maar ja de goedkope versies...... ik weet het niet
Minder dan NiCd's, maar NiMH's hebben ook last van geheugeneffect. Li-Ion een stuk minder, maar zelfs die zijn er niet _helemaal_ vrij van.Op maandag 15 juli 2002 16:19 schreef AnTjE001 het volgende:
Ik dacht dat je bij deze batterijen zowiezo geen memorie effect had
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
't is allemaal best duur... 56 € voor 4 batterijen en oplader 
ik heb 4 1400mAh batt. gekocht maar heb een lader tot 1100mAh. behalve dat het scheelt in capaciteit zou het verder nog wat uitmaken ?
Kan ik ze er na 4 uur laden nog ff 2 uur in doen ?
ik heb 4 1400mAh batt. gekocht maar heb een lader tot 1100mAh. behalve dat het scheelt in capaciteit zou het verder nog wat uitmaken ?
Kan ik ze er na 4 uur laden nog ff 2 uur in doen ?
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Pagina: 1