Toon posts:

Gigabyte GA-7VRXP bios sloom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een probleempje. Het bios van ons mobo is verschrikkelijk sloom. Hij start heel langzaam op.

Hij wacht ongeveer 13 sec, en gaat dan pas verder. In die 13 sec doet ie geen fluit.

Waar ligt dit aan?

133 staat aan

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Op maandag 15 juli 2002 15:42 schreef joepselen het volgende:
We hebben hier een probleempje. Het bios van ons mobo is verschrikkelijk sloom. Hij start heel langzaam op.

Hij wacht ongeveer 13 sec, en gaat dan pas verder. In die 13 sec doet ie geen fluit.

Waar ligt dit aan?

133 staat aan
spex van je sys....

4015Wp west (Dordrecht)

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
wanneer wacht hij 13 sec?
Wat is je OS?

Verwijderd

Topicstarter
Hij laat eerst het scherm zien van de videokaart. En dan krijg je het AMI bios scherm, waar hij het ram en de ide checkt. En als ie dat gedaan heeft, zie je dat scherm 13 Sec.

Mijn specs zijn

Gigabyte GA-7vrxp
AMD athlon 1800+
Samsung DDR 333 PC2700
Windows XP home Edition legal

Verwijderd

Zoeken naar een netwerk misschien?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Op maandag 15 juli 2002 17:52 schreef FlippendeBits het volgende:
Zoeken naar een netwerk misschien?
Dat doet windows pas :), dit lijkt me nog niet een zelf bios-kijkende-flashende bios :?. Zet eens alles op Default in je bios menu :? En zijn je ide apparaten snel geladen of niet :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, ze staan er meteen, en ook het ram, en dan is ie nog bejaard...

• Wupsje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2024
Bij mij gaat het wel wat sneller, maar hij's vrij traag ivm de ata raid die erop zit om die te detecteren.

Verwijderd

Is het niet gewoon zo dat je RAID controller zijn bios probeert te laden. Dat duurt gewoon effies, is heel normaal

== oepsepoeps, alweer te laat ==

Verwijderd

Topicstarter
Ja, is inderdaad ook zo, ik heb wat dingen veranderd in de bios, en nu werkt ie al 2x zo snel, maar is gewoon zo als zo'n snel systeem koopt, verwacht je ook dat ie snel is. En mij oude chaintech 266 liep namelijk sneller in de bios...
Maar oke, bedankt mensen!
Pagina: 1