One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
je krijgt je eerst niet terug, want je hebt een replacement gekregen. Dus een vervanging van je kapotte schijf. Gewoon weer opsturen dus.
Wat ik zou doen is Maxtor bellen, zeggen dat die schijf nu weer kapot is. misschien krijg je een andere (grotere) hdd.
had ik ook met Seagate, had 2x een 30GB hdd, in totaal zijn ze bij elkaar 6x dood gegaan.
naar Seagate gebeld voor de schijf die toen kapot was, en heb er een 40GB voor teruggekregen.
die andere heb ik hier nog liggen, die moet ik ook nog opsturen.
had ik ook met Seagate, had 2x een 30GB hdd, in totaal zijn ze bij elkaar 6x dood gegaan.
naar Seagate gebeld voor de schijf die toen kapot was, en heb er een 40GB voor teruggekregen.
die andere heb ik hier nog liggen, die moet ik ook nog opsturen.
Een replacement harddisk kan nieuw zijn,
of een gerepareerde.
Je hebt gewoon pech gehad dat die jij hebt ontvangen,
niet goed gerepareerd bleek te zijn.
Wellicht ontvang je nu wel een hele nieuwe.
Of misschien zelfs een grotere, komt ook wel voor.
De kans dat je jouw oude harddisk (gerepareerde) terugkrijgt
is vrijwel uitgesloten.
of een gerepareerde.
Je hebt gewoon pech gehad dat die jij hebt ontvangen,
niet goed gerepareerd bleek te zijn.
Wellicht ontvang je nu wel een hele nieuwe.
Of misschien zelfs een grotere, komt ook wel voor.
De kans dat je jouw oude harddisk (gerepareerde) terugkrijgt
is vrijwel uitgesloten.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
replacement = vervanging. Met andere woorde deze vervangt je oude schijf, en deze kan je gewoon weer opsturen als ie kapot is, Je eerste schijf kan je wel naar fluiten, ze reparen die dingen vaak als het kan en dan wordt ie weer voor rma gebruikt, groote kans dat ie al weg is dus
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Of dat replacement echt een vervanging is nou juis thet probleem.
Dat weet ik namelijk niet zeker.
Ik had gewoon een RMA aangevraagd, dat RMA-ding ontvangen en defecte teruggestuurd. Deze hebben ze ontvangen, maar al maandje niks mee gedaan lijkt het.
Ik weet dus niet zeker of ik het terugkrijg of niet....
En je hebt niks aan die maxtor helpdienst, want m'n mailtje hadden ze niet eens doorgelezen... en geantwoord dat ze niet genoeg infor hebben om een RMA aan te maken
Dat weet ik namelijk niet zeker.
Ik had gewoon een RMA aangevraagd, dat RMA-ding ontvangen en defecte teruggestuurd. Deze hebben ze ontvangen, maar al maandje niks mee gedaan lijkt het.
Ik weet dus niet zeker of ik het terugkrijg of niet....
En je hebt niks aan die maxtor helpdienst, want m'n mailtje hadden ze niet eens doorgelezen... en geantwoord dat ze niet genoeg infor hebben om een RMA aan te maken
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
je krijgt waarschijnlijk nooit je eigen terug.
meestal krijg je een gerepareerde hd terug (niet je eigen), als je geluk hebt een nieuwe.
meestal krijg je een gerepareerde hd terug (niet je eigen), als je geluk hebt een nieuwe.
Pagina: 1