... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
De controller met de ingebakken software in eerste instantie, verder is het ook wel makkelijk als je een bracket hebt waarbij je niet iedere keer je hele kast open hoeft te draaien...Op maandag 15 juli 2002 14:19 schreef Pogostokje het volgende:
Vraagje ...
Wat maakt een RAID 1 array hotswappable ... is dat de raid controler, de aansluiting (bracket?) van de HD's of misschien zelfs nog software op de server?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Vooral de controller dacht ik.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hm, ja, dat laatste is wel handig ja...De controller met de ingebakken software in eerste instantie, verder is het ook wel makkelijk als je een bracket hebt waarbij je niet iedere keer je hele kast open hoeft te draaien...
Thanx, beide.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Zowel de raidcontroller en de hotswap-bracket.
Raidcontroller is vrij logisch
De bracket is zo geconstrueerd dat deze de groundpinnen als laatste (eruit) dan wel als eerste (erin) contact maken zodat de hardware niet in rook op gaat.
Raidcontroller is vrij logisch
De bracket is zo geconstrueerd dat deze de groundpinnen als laatste (eruit) dan wel als eerste (erin) contact maken zodat de hardware niet in rook op gaat.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Huh? Moderne of antieke wat?Op maandag 15 juli 2002 19:50 schreef Dannyke het volgende:
maakt ut dan ook nog uit als je een moderne of een antieke heb ?
Harddisk is niet van belang.
Controller is wel of niet hotswappable.
Bracket is wel of niet hotswappable.
Of iets modern of antiek is maakt geen zak uit??
Pagina: 1