-[ Het Grote Utopia Topic Deel #1]-

Pagina: 1
Acties:

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Nou zie veel game topics dus ik dacht laat ik maar een Utopia topic beginnen.

Het spel is te vinden op: http://games.swive.com/utopia als je wilt spelen en ut lijkt je leuk, lees dan eerst even de guide anders snap je ut niet helemaal :o

Wat houdt het spel in vragen mensen zich wel af denk ik. Het zit dus zo, je begint elke age met 200 Acres, 1500 Peasants, 1500 Bushels en 250,000 goudstukken. De bedoeling is dat je groeit door of: Land te exploren of te acres te gaan grabben (2de is leuker :D) Als je aanleg hebt voor het spel en je logt 1 of 2x per dag in heb je kans om in de Top 100 te komen. Er zijn verscheidene dingen te doen, je kunt Dieven, Toveren en Grabbelen, je kiest maar wat je wilt, voor meer info lees straks nog even verder dan typ ik nog wel even wat :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nieuwe veranderen zijn best wel kut

/edit:
ga nou niet allemaal replyen dat het een slecht spel is dat te veel tijd kost. Hou het een beetje leuk.

• Keesr
Op maandag 15 juli 2002 13:06 schreef iscara het volgende:
nieuwe veranderen zijn best wel kut

/edit:
ga nou niet allemaal replyen dat het een slecht spel is dat te veel tijd kost. Hou het een beetje leuk.
Die nieuwe veranderingen zijn rot :( Ik denk maar dat ik Orc of Dwarf wordt..

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• iscara
  • Niet online
ik gewoon elf/mystic

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik kom met geen mogelijkheid op die site :? Ik heb XS4ALL via MxStream basic, dus geen Chello met slome DNS servers ofzo.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
bij mij in de klas zijn er ook twee van die papi's die het de hele dag hier over hebben. Met al die engelse termen erdoor klink dat echt grappig. EN dan gaan ze helemaal overleggen hoe ze iemand gaan aanvallen, dus ik dacht, dat wil ik wel eens spelen, maar mijn account was al na 3 dagen weg...

kutspel

tampert, kriminalpolizei

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 15 juli 2002 12:58 schreef Gwain het volgende:
[antz-fuck]
ZUCHT HET IS DE TOPIC :Z :Z :Z
[/antz-fuck]

:D
[atz-fuck II]
Caps staat nog aan. :+
Topic komt van het engels, het maakt niet uit of je het topic of de topic genbruikt... persoonlijk vind ik het topic beter klinken ;) :D
[/antz-fuck II]

Hmm, ik heb ooit een account bij Utopia geregt maar met geen mogelijkheid kwam ik online, daarna heb ik het snel opgegeven ;) mischien moet ik maar weer 's proberen :)

• Keesr
Het spel is leuk zolang je het snapt :)

• iscara
  • Niet online
zo moeilijk is het spel niet, moet gewoon wat lezen in het begin en vragen aan andere mensen als je iets niet weet.

Verwijderd

heeft iemand hier ideeen over succesvolle spells tegen Undead??

Verwijderd

Het is gewoon een superfet spel:
Ik ben dus een Faery/Rogue T/M. Ondertussen ben ik net Lord geworden. Ik zit nu met een draft rate van 63% op een Mod DPA van 75, een TPA van 4, een WPA van 4 en een happiness van Joyous, WOEI. Is ook lachen dat ik een totale bonus van 30% op mijn pop heb :P.

Verwijderd

White Dust schreef op 15 juli 2002 @ 17:41:
[...]

[atz-fuck II]
Caps staat nog aan. :+
Topic komt van het engels, het maakt niet uit of je het topic of de topic genbruikt... persoonlijk vind ik het topic beter klinken ;) :D
[/antz-fuck II]

Hmm, ik heb ooit een account bij Utopia geregt maar met geen mogelijkheid kwam ik online, daarna heb ik het snel opgegeven ;) mischien moet ik maar weer 's proberen :)
vandale.nl:
to·pic (de ~)

1 onderwerp van gesprek
Hij heeft dus wel gelijk, maar niemand van GoT trekt zich daar wat van aan :P

ontopic:

Klinkt wel grappig :) O-)
Pagina: 1