Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
nieuwe veranderen zijn best wel kut
/edit:
ga nou niet allemaal replyen dat het een slecht spel is dat te veel tijd kost. Hou het een beetje leuk.
/edit:
ga nou niet allemaal replyen dat het een slecht spel is dat te veel tijd kost. Hou het een beetje leuk.
Die nieuwe veranderingen zijn rotOp maandag 15 juli 2002 13:06 schreef iscara het volgende:
nieuwe veranderen zijn best wel kut
/edit:
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Ik kom met geen mogelijkheid op die site
Ik heb XS4ALL via MxStream basic, dus geen Chello met slome DNS servers ofzo.
bij mij in de klas zijn er ook twee van die papi's die het de hele dag hier over hebben. Met al die engelse termen erdoor klink dat echt grappig. EN dan gaan ze helemaal overleggen hoe ze iemand gaan aanvallen, dus ik dacht, dat wil ik wel eens spelen, maar mijn account was al na 3 dagen weg...
kutspel
kutspel
tampert, kriminalpolizei
[atz-fuck II]Op maandag 15 juli 2002 12:58 schreef Gwain het volgende:
[antz-fuck]
ZUCHT HET IS DE TOPIC![]()
![]()
![]()
[/antz-fuck]
Caps staat nog aan.
Topic komt van het engels, het maakt niet uit of je het topic of de topic genbruikt... persoonlijk vind ik het topic beter klinken
[/antz-fuck II]
Hmm, ik heb ooit een account bij Utopia geregt maar met geen mogelijkheid kwam ik online, daarna heb ik het snel opgegeven
Het spel is leuk zolang je het snapt
zo moeilijk is het spel niet, moet gewoon wat lezen in het begin en vragen aan andere mensen als je iets niet weet.
Verwijderd
Het is gewoon een superfet spel:
Ik ben dus een Faery/Rogue T/M. Ondertussen ben ik net Lord geworden. Ik zit nu met een draft rate van 63% op een Mod DPA van 75, een TPA van 4, een WPA van 4 en een happiness van Joyous, WOEI. Is ook lachen dat ik een totale bonus van 30% op mijn pop heb
.
Ik ben dus een Faery/Rogue T/M. Ondertussen ben ik net Lord geworden. Ik zit nu met een draft rate van 63% op een Mod DPA van 75, een TPA van 4, een WPA van 4 en een happiness van Joyous, WOEI. Is ook lachen dat ik een totale bonus van 30% op mijn pop heb
Verwijderd
vandale.nl:White Dust schreef op 15 juli 2002 @ 17:41:
[...]
[atz-fuck II]
Caps staat nog aan.
Topic komt van het engels, het maakt niet uit of je het topic of de topic genbruikt... persoonlijk vind ik het topic beter klinken![]()
[/antz-fuck II]
Hmm, ik heb ooit een account bij Utopia geregt maar met geen mogelijkheid kwam ik online, daarna heb ik het snel opgegevenmischien moet ik maar weer 's proberen
Hij heeft dus wel gelijk, maar niemand van GoT trekt zich daar wat van aanto·pic (de ~)
1 onderwerp van gesprek
ontopic:
Klinkt wel grappig
Pagina: 1