Toon posts:

Video kaart met lage PCB & AGP Riser card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik zoek twee dingen.

A. Een AGP risercard. En dan het liefst eentje waarbij de verbinding tussen de "moederboard kant" connector en de "videokaart kant" connector niet met een PCB werkt maar met een flexibel mechanisme zoals een flatcable.

Zoals als dit:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=146&groep=009
maar dan voor AGP.

De Matrox G550 heeft bijvoorbeeld een laag profiel (kleine PCB) en goede 2D kwaliteit maar de 3D is volgens mij niet best.

B. Een snelle 3D kaart (bv GForce or Ati based) maar met een zo klein mogelijke PCB. Je ziet soms netwerkkaartjes die heel klein/laag zijn. Nou, zo iets zoek ik dus maar dan als rappe AGP 3D kaart. De 2D kwaliteit moet ook goed zijn (bv Matrox of Leadtek 2D kwaliteit, dus lekker scherp).

Bestaat zo iets eigenlijk wel of wil ik te veel van het goede :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

geforce2mx'n zijn erg klein als je dat bedoeld...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Als je kast klein is, en je neemt een riser kaart kan je dan niet gewoon een 'normale' kaart nemen of is dat dan weer te groot.

Matrox's hebben mooie 2d kwalitiet en snelheid alleen in 3d lopen ze achter. GeForce 2MX 400's zijn vaak erg klein, maar die zijn nou ook weer niet je van het meer op 3d gebied :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 13:48

Tcq

Maxtor :?
Denk dat je Matrox bedoelt :P

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 16 juli 2002 12:31 schreef Tcq het volgende:
Maxtor :?
Denk dat je Matrox bedoelt :P
Oeps :)

Tis al aangepast. Lijkt ook zo op elkaar >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 11:12 schreef Bunny_Feet het volgende:
Hello,

Ik zoek twee dingen.

A. Een AGP risercard. En dan het liefst eentje waarbij de verbinding tussen de "moederboard kant" connector en de "videokaart kant" connector niet met een PCB werkt maar met een flexibel mechanisme zoals een flatcable.
Ik heb nog geen flexible AGP-riser gezien... Misschien in t prof-circuit? Vraag eens info bij Hermac ofzo? (www.hermac.nl) :+
Pagina: 1