Ik heb al een hele tijd zo'n geluidskaart en ik heb er nooit problemen meegehad nu heb ik er in eens wel problemen mee namelijk dat hij kraakt en het rare is. Pas heb ik winamp geïnstalleerd en daar heb ik prachtig geluid maar in kazaa en met het spel Fifa wc 2002 hoor ik gekraak en een beetje gestoor wie weet wat ik hier aan kan doen? want mijn broer heeft al nieuwe drivers geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde
Verwijderd
ff uit de hardware flikkeren en winamp deinstallen en dan rebooten, drivers opnieuw installen en winamp opnieuw installen.
Heb je al eens getest met DirectX tool of DirectSound oid goed werkt?
Nee nog nooit gedaan maar ik had eerst ook geen problemen het is eigenlijk vanaf vorige week dat het geluid het zo kl*te doet
En wat heb je toen vorige week gedaan, zodat je kl*te geluid hebt?Op maandag 15 juli 2002 10:53 schreef Dievenbaker het volgende:
Nee nog nooit gedaan maar ik had eerst ook geen problemen het is eigenlijk vanaf vorige week dat het geluid het zo kl*te doet
Ik heb toen de geluidskaart opnieuw geinstalleerd en hij bleef het maar slecht doen toen heb ik winamp gedownload en daar werkte het geluid goed duzz we weten het niet meer
Ik zou eerst DirectSound eens testen...Op maandag 15 juli 2002 10:55 schreef Dievenbaker het volgende:
Ik heb toen de geluidskaart opnieuw geinstalleerd en hij bleef het maar slecht doen toen heb ik winamp gedownload en daar werkte het geluid goed duzz we weten het niet meer
Met de DirectX tool (Program Files -> DirectX oid). (DXDiage.exe)Op maandag 15 juli 2002 10:58 schreef Dievenbaker het volgende:
hoe doe ik dat?
Dan ga ik naar geluid en dan testen maar dan hoor ik alle geluiden wel maar daar kraakt hij ook bij de meeste bij sommige niet
Dan zou ik toch nog eens een andere driver proberen.Op maandag 15 juli 2002 11:04 schreef Dievenbaker het volgende:
Dan ga ik naar geluid en dan testen maar dan hoor ik alle geluiden wel maar daar kraakt hij ook bij de meeste bij sommige niet
Pagina: 1