Toon posts:

Logitech Cordless Optical Mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke batterijen kan ik hiervoor het beste gebruiken, er zijn namelijk ook merken die niet werken.

Wat kost eigenlijk zo'n opladertje voor 4 penlights batterijen met oplader. ?

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
Doe eens de moeite om bij je lokale huis/tuin/keuken zaak te kijken.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op maandag 15 juli 2002 10:33 schreef Spooty het volgende:
Welke batterijen kan ik hiervoor het beste gebruiken, er zijn namelijk ook merken die niet werken.

Ik zou 1800 mAh-batterijen gebruiken. :)

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 10:33 schreef Spooty het volgende:
Wie heeft je die lØlkoek aangepraat? :?

Alle AA-type(penlight) batterijen met een voltage rond de 1,5 en 1,2volt (zink-kool, alkaline, NiCd, NiMH etc. de gebruikelijke typjes) werken gewoon.

Ik ken wel lithium-batterijen met een AA formaat: die geven 3,6volt per cel - dan zou ik me voor kunnen stellen dat je Mouseman 't niet zo prettig zou vinden.
Neem gewoon oplaadbare AA-batterijen, van het NiMH-type, met zo'n capaciteit van 1400mAh. Dan kan je zelfs op een donker oppervlak zo'n 2 maanden(afhankelijk hoeveel je bezig bent) met een setje batterijen doen.

Bij de kijkshop (no spam :) ) hebben ze voor zo rond de 20 euro (meen ik me nog te herinneren, weet 't niet zeker) een goede (snelle) oplader met vier 1400mAh(of zelfs 1550mAh? hoog in ieder geval) NiMH AA batterijen.

Het setje is van Hapé in ieder geval - heb nog op de website van kijkshop gekeken - maar die zuigt bigtime |:(
Gewoon effe raampjes gluren daar, kom je ze vast tegen.

En als je geen kijkshop in de buurt hebt, hema heeft ook goede NiMH batterijtjes (en losse opladers).

[Edit..zucht]

Ik denk dat ik maar eens een cursus 'beknopt typen voor beginnelingen' moet volgen |:( Ga mezelf nog een strebertje vinden..

[/Edit..snif.]

[Edit2]

Raaaah!! Maak ik ook nog typo's in m'n edit!! |:(

/me denkt er serieus over na om z'n bed maar weer in te duiken..

[/Edit2]

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
hmm batterijen die niet werken?
ja knoopcellen die zullen het niet gaan doen :+
ik gebruik voor draadloze toestellen de herlaadbare accu's van GP powerbank, zijn fijne batterijen :) alleen wel een beetje duur

Verwijderd

Energizer High Energy batterijen.
Energizer aanduiding E91
1200 mAh

Verwijderd

er zijn wel batterijen die snel leeg zijn in die muis, heb er zelf ook 1. ik gebruik altijd philips longlife. doe ik zo 2,5 tot 3 maand mee. en ik gebruik hem zeker 8 uur per dag op het werk.
Pagina: 1