hoe config ik de koe dat hij wel een grote buffer heeft maar als er een internet detectie plaatvind dat hij toch de buffer_out leegmaakt omdat die al klaar zijn??
Je kunt de grootte van de buff in en out gewoon aangeven in de config van de buffers. T werkt alleen niet altijd geweldig. Als je een grote buff-in wilt maken moet je steeds een zo vol mogelijke buff-in halen, die renamen (zo van buff-in2.rc5 ofzo) en dan c:\koe\dnetc.exe -import buff-in2.rc5 doen.
Dat herhaal je tot je een grote buffer hebt die je koe aankan.
Snap je?
Zo niet dan roep je maar of mailen mag ook.
Dat herhaal je tot je een grote buffer hebt die je koe aankan.
Snap je?
Zo niet dan roep je maar of mailen mag ook.
jah iki snap je perfect en dit heb ik ook ongveer gedaan maar nu wil ik dat de koe eerder flusht dan dat hij klaar is bijv. als hij een internet connectie ontdekt snapst?
er is een optie in je config daarvoor.
2-->6-->9 en daar nummer 1 kiezen, dan update hij je buffers. dus fetchen en flushen. als je meer dan 500 packets hebt dan fetcht hij niet, maar je buffout gaat wel leeg. precies wat je wil dus.
2-->6-->9 en daar nummer 1 kiezen, dan update hij je buffers. dus fetchen en flushen. als je meer dan 500 packets hebt dan fetcht hij niet, maar je buffout gaat wel leeg. precies wat je wil dus.
Nog ff een ding rechtzetten betreffende de titel.
Domme vragen bestaan niet. Als je iets vraagt van dat soort, kan je misschien sneller meer kraken, dus hebben we meestal liever dat je vragen stelt
Maar dan wel als je er zelf niet met een BEETJE moeite uit kan komen (dit ter voorkoming van een heleboel dezelfde vragen).
Domme vragen bestaan niet. Als je iets vraagt van dat soort, kan je misschien sneller meer kraken, dus hebben we meestal liever dat je vragen stelt
Maar dan wel als je er zelf niet met een BEETJE moeite uit kan komen (dit ter voorkoming van een heleboel dezelfde vragen).