ZWARTE cordless desktop optical. is dat een porum?

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik wil een nieuwe muis+toetsenbord en nou zat ik te denken aan de cordless desktop optical. Maar volgens de website is die er alleen in het zwart.

Maar voor de rest heb ik alles in het wit, mijn kast (die trouwens op de grond staat) en mijn monitor zijn ook wit. Het buro is van ahorn, dus ook erg licht.

Is dat ding ook in het wit te krijgen en zo nee, staat het nou een beetje, zo'n zwart ding bij de rest wit?

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:30

Masselink

Voor de dorst

Ik heb het ook in het zwart, terwijl de rest wit is. Het is even wennen, maar het staat wel cool.

TIP koop 8 oplaadbare batterijen. 4 voor het toetsenbord, 2 voor de muis. Die van de muis gaat snel leeg (3 maanden) en kun je dan afwisselen. Die van het toetsenbord gaan langer mee (6 maanden+) en kun je gewoon een keer opladen. (dan maar 1 nachtje niet computeren)

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
tis een hele mooie set (ik heb ze meedere malen in me handen gehad) wat ik alleen jammer vind is dat het plastic aan de bovenkant doorzichtig is.
vind ik niet bepaald mooi.
maar als je zo'n ding wilt kopen vraag je toch gewoon in de winkel of je hem reallife mag zien? kan je makkelijk zelf beslissen :)

Verwijderd

Ik heb hem ook en de rest is ook wit bij mij maar staat super goed moest wel even wennen maar werkt goed. ;)

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op maandag 15 juli 2002 10:23 schreef johnny.xxx het volgende:
wat ik alleen jammer vind is dat het plastic aan de bovenkant doorzichtig is.
Doorzichting ?

* Masselink vraagt zich af of hij dat ook doorzichtig heeft ?

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Op maandag 15 juli 2002 10:26 schreef Masselink het volgende:

[..]

Doorzichting ?

* Masselink vraagt zich af of hij dat ook doorzichtig heeft ?
vertel me ff als dat niet zo is want ik heb ze alleen nog maar gezien met doorzichtige bovenkant

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Yups, is doorzichtig (linker en rechterbovenhoek), heb hem hier voor me liggen. Beste toetsenbordje en muis die ik heb gehad :9

Verwijderd

Momenteel bestaat er wel degelijk reeds een beige variant, deze is reeds verkrijgbaar in de VS en wordt ergens half september bij ons gelanceerd

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
logitech muizen roeleren!

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Op maandag 15 juli 2002 10:49 schreef Cyrox het volgende:
Momenteel bestaat er wel degelijk reeds een beige variant, deze is reeds verkrijgbaar in de VS en wordt ergens half september bij ons gelanceerd
Ik heb hem op de site nog niet kunnen zien, kan iemand hier iets meer over vertellen?

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb die Cordless Desktop Optical juist verkocht en een dual optical muis en toetsenbord met draad gekocht. Die muis ging veel te veel in 'slaapstand' (sensor scant minder snel) wat erg vervelend was in FPS games. Verder wel een mooie set, maar alleen verkrijgbaar in wit.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Haha.....het is inderdaad doorzichtig, maar dat zie je bij mij niet.....zal wel door de lichtinval komen....

Verwijderd

Wat is er precies doorzichtig?

PS. Dat toetsenbord porumt altijd :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij ziet er wel mooi uit, maarja ik vind een draadloos toetsenbord nogal nutteloos.

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Op maandag 15 juli 2002 23:23 schreef Eyeopener het volgende:
Wat is er precies doorzichtig?
Die zwarte vlakken links en rechtsboven dat is heel iets doorzichtig. Het is wel donker, dus er doorheen kijken kun je niet echt.

Pagina: 1