Laser van Brander schoonmaken

Pagina: 1
Acties:

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Hallo,
Ik zit met een probleem. Mijn fikker doet nogal eens raar en ik denk dat het komt omdat de lens niet schoon is. Weet iemand hoe je deze kan schoonmaken en met welk middel? Ik ben niet bang om eventueel dat ding open te schoeven dus... alle goede mogelijkheden zijn welkom.
Erickov

Uncomfortable silence can be so loud...

Verwijderd

Jiff Allesreiniger (naast de wasverzachter)

Verwijderd

Gewoon met glassex of nog beter, zuivere alcohol.. ( eventueel 70% wodka kan ook ??;) )

Verwijderd

gewoon nie schoonmaken :) en als ie vies is dan heb je er lang nie mee gefikt :)

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:21

Dark

who tweaked the light?

Mmm, je kan het proberen, maar als er veel 'milieu-aanslag' (lees rook of stof) op de bovenkant van het lensje zit zal dat ook aan de onderkant(waar je niet bij kan) zo zijn, en is het nog maar de vraag of je er iets mee opschiet... misschien is het halveren van de aanslag voldoende, en werkt het dan weer even.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

hier zijn wel vaker topics over geweest.

Sommigen vertelden dan zuivere alcohol goed is, andere vertelde weer dat ze daarmee de branden verpest hadden..het verhaal is dan dat er een soort kunststof laagje op de lens zit, en die lost op in alcohol.
Volgens mij een wattenstaafje en gewoon schoon water, dat lijkt mij het veiligste. Als het dan nog niet goed is kan je misschien toch alcohol proberen.
suc6 en laat ff weten als het gelukt is! (of niet)
Pagina: 1