Uncomfortable silence can be so loud...
Mmm, je kan het proberen, maar als er veel 'milieu-aanslag' (lees rook of stof) op de bovenkant van het lensje zit zal dat ook aan de onderkant(waar je niet bij kan) zo zijn, en is het nog maar de vraag of je er iets mee opschiet... misschien is het halveren van de aanslag voldoende, en werkt het dan weer even.
hier zijn wel vaker topics over geweest.
Sommigen vertelden dan zuivere alcohol goed is, andere vertelde weer dat ze daarmee de branden verpest hadden..het verhaal is dan dat er een soort kunststof laagje op de lens zit, en die lost op in alcohol.
Volgens mij een wattenstaafje en gewoon schoon water, dat lijkt mij het veiligste. Als het dan nog niet goed is kan je misschien toch alcohol proberen.
suc6 en laat ff weten als het gelukt is! (of niet)
Sommigen vertelden dan zuivere alcohol goed is, andere vertelde weer dat ze daarmee de branden verpest hadden..het verhaal is dan dat er een soort kunststof laagje op de lens zit, en die lost op in alcohol.
Volgens mij een wattenstaafje en gewoon schoon water, dat lijkt mij het veiligste. Als het dan nog niet goed is kan je misschien toch alcohol proberen.
suc6 en laat ff weten als het gelukt is! (of niet)
Pagina: 1