tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Probeer de snelheid van je seriële poort eens wat lager te zetten. Heb je het al op een andere computer geprobeerd? Dan kun je erachter komen of het aan je toestel of je computer ligt.
oh ja, het is via infra rood onder windows 2000 (dus ik weet niet of ik dan ook een snelheid moet instellen?)
edit:
alle andere opties als het lezen van het adres boek werken wel prima
alle andere opties als het lezen van het adres boek werken wel prima
probeer eens 9600Op maandag 15 juli 2002 09:25 schreef RoelsRules het volgende:
oh ja, het is via infra rood onder windows 2000 (dus ik weet niet of ik dan ook een snelheid moet instellen?)
is het een klaptop + infrarood of een desktop + dongle?
Die instelling kan ik hier nergens vinden..Op maandag 15 juli 2002 09:33 schreef Korakal het volgende:
[..]
probeer eens 9600
is het een klaptop + infrarood of een desktop + dongle?
het gaat hier om een schootpc, met windows 2000 prof met infrarood
rechtsklikken op deze computer > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > eigenschappen van je IrDA adapter > geavanceerde instellingen (of zoiets)Op maandag 15 juli 2002 09:42 schreef RoelsRules het volgende:
[..]
Die instelling kan ik hier nergens vinden..
het gaat hier om een schootpc, met windows 2000 prof met infrarood
Ah, hij stond daar idd ergens verstopt (moet daaronder ook nog wat aanvinken)Op maandag 15 juli 2002 10:01 schreef Korakal het volgende:
[..]
rechtsklikken op deze computer > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > eigenschappen van je IrDA adapter > geavanceerde instellingen (of zoiets)
Maar het werkt nog steeds niet... echt vaag, vooral omdat de 1e keer het wel enigsinds werkte.
maak er met fotosoep bijvoorbeeld eens een gifje van
zorg wel dattie zwartwit is en het goeie aantal pixels...
volgens mij moest het bmp zijn maar kan het wel met gif proberen. Ik heb via een aantal sites die speciaal voor siemens logo's in het leven zijn geroepen dus die logo's moeten imho goed zijn. Weet iemand wat de goeie aantal pixels zijn? dan maak ik zelf ff een logoOp maandag 15 juli 2002 10:32 schreef veldmuis het volgende:
maak er met fotosoep bijvoorbeeld eens een gifje van
Verwijderd
101 x 46 , maar ik hou zelf als max. -om problemen te voorkomen- 100x45 aan.Op maandag 15 juli 2002 10:39 schreef RoelsRules het volgende:
[..]
Weet iemand wat de goeie aantal pixels zijn? dan maak ik zelf ff een logo
Je moet het bmp-tje vaak nog zelf opslaan als een 2 kleuren bmp. Dan gaat het in principe gewoon goed.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Pagina: 1