Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[T68i] hulp nodig met gprs instellingen enzo

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 22:50

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds dit weekend de sonyericsson t68i :) ben er echt happy mee.

maar wil nu ook gprs gebruiken zodat ik kan mailen en internetten (ja ik heb dit ook in mijn abonnement zitten!)

maar nu heb ik dus geen flauw idee hoe ik dat moet instellen
bv bij wap, vraagt ie, nieuw profiel, klik ik op ja! dan voer ik een naam in,en dan moet ik al een ip adres invoeren???

(i k heb trouwens o2) weet iemand hoe dit moet?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

http://www.online.o2.nl/services/gprs

hier kun je alle instellingen naar je toestel laten sturen :Y)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Als je een vriendin hebt: geen haar ook een beetje aandacht, want met een T68i vergeet je alles om je heen vrij snel.. Superapparaat :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op maandag 15 juli 2002 09:21 schreef ErectionJackson het volgende:
Als je een vriendin hebt: geen haar ook een beetje aandacht, want met een T68i vergeet je alles om je heen vrij snel.. Superapparaat :9
bwahahaha :D :D LOL sorry moest hier even op replyen

* Korakal heeft ook een T68i

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
thanks, t werkt

en doe het eerder voor mijn tel. rekening dan voor mijn vriendin :)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
nu ik toch hier bezig ben...

ga volgende week op vakantie naar denemarken en zweden... moet ik dan via andere provider connecten? zo ja welke, want niet iedereen heeft gprs natuurlijk... kan niet echt vinden welke wel enzo?

nog iets: ik kan ook popmail instellen op mijn tel. maak ik gewoon extra adres aan op mijn server voor mijn mobiel... maar wat nu als 1 of andere grapjas me een mail van 2mb stuurt... kun je dat afschermen?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op maandag 15 juli 2002 09:48 schreef HenkS het volgende:
nu ik toch hier bezig ben...

ga volgende week op vakantie naar denemarken en zweden...
he lol ik ook :)
moet ik dan via andere provider connecten?
zo ja welke, want niet iedereen heeft gprs natuurlijk... kan niet echt vinden welke wel enzo?
Ja. Op de site van O2 kun je het overzicht vinden wat bellen bij elke provider kost.
GPRS roaming wordt voor zover ik weet nog door geen enkele provider zonder speciaal roaming abonnement ondersteunt. Dat kun je dus wel vergeten.
nog iets: ik kan ook popmail instellen op mijn tel. maak ik gewoon extra adres aan op mijn server voor mijn mobiel... maar wat nu als 1 of andere grapjas me een mail van 2mb stuurt... kun je dat afschermen?
er komen toch geen attachments mee, so don't worry :Y)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
perfect.

wel jammer , kan dus niet internetten en mail lezen daaro??

nog een vraag (ja we gaan door) ik heb 5mb per maand abo voor gprs als je 4 mb gebruikt, neem je die 1 mb die je over hebt dan mee naar de volgende maand? (zal wel niet he)

offtopic:
waar ga je precies naartoe, en wat doen daarboven? :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op maandag 15 juli 2002 10:02 schreef HenkS het volgende:
wel jammer , kan dus niet internetten en mail lezen daaro??
Internetcafe's roelen. Zweden zijn nogal Internetterig, dus dat zal wel loslopen :)
nog een vraag (ja we gaan door) ik heb 5mb per maand abo voor gprs als je 4 mb gebruikt, neem je die 1 mb die je over hebt dan mee naar de volgende maand? (zal wel niet he)
Ik heb net even met O2 dealerhelpdesk gebeld (moest ze toch nog spreken) en die vertelden mij dat de MB's 2 maanden geldig zijn vanaf het moment dat ze worden uitgekeerd.
offtopic:
waar ga je precies naartoe, en wat doen daarboven? :)
ik ga een maand rondje Denemarken (weet nog niet waar precies) - Noorwegen (naar Oslo en Telemark :) check m'n subtitle) - Zweden (regio's Göteborg en Kristianstad) - Denemarken (regio Kopenhagen) doen :)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
kom ik je misschien nog wel tegen:

al ga ik maar 2 weken, samen met 2 vrienden met de auto

we gaan eerst 3 dagen ofzo naar Kopenhagen, dan misschien nog ergens anders in Denemarken naartoe... sowieso ff naar Gothenburg... goede vriendin van me woont daar.. dus daar kunnen we maffen + ze kan ons rondleiden

en de rest zien we wel, in iedergeval niet teveel naar het noorden, te weinig tijd voor!!

ps: wel fijn dat mb's 2 maanden geldig zijn

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
wie weet iets over de geavanceerde instellingen->servicekwaliteit van gprs op de t68i
bv: precedent, vertraging, betrouwbaarh, topsnelheid, gem. snelheid.
Hier kun je allerlei klassen instellen.
Pagina: 1