foto in php pleaz help me om hem eruit te halen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
http://www.clubfeeling.de/ideacms.html/content_reports.php4?reportID=102664673574912700&pictureID=102664855907970200&seite=1&seite_report=1

kan iemand me alsjeblieft helpen om deze foto te bemachtigen? ik zo het heel erg op prijs stellen

als iemand het kan/lukt MAIL me dan

waar kom ik zo wanhopig over? :P omdat die foto veel voor me betekend. voor de mensen die me helpen -> echt super bedankt gewoon ik stel het echt zeer op prijs

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ram op print screen en paste het geval in paint ofzo :z

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
<layout-verneuk-mode, maar URL-tag gaat dit niet pakken denk ik ;)>
Edit: zie link van Rataplan.

En dan opslaan :). Maar je begrijpt dat dit soort topics niet echt volgens de GoT-policy zijn. Bovendien zijn deze foto's hoogstwaarschijnlijk copyrighted.

Verwijderd

Geen e-mail in je profile

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat heb jij allemaal geslikt, daar in Berlijn?

D'r staat gewoon een linkje met "Polaroid als eCard versenden" onder! Daar klik je op en dan stuur je hem aan jezelf :(

Rechts hierop klikken en dan "opslaan als" kiezen dus. (thx kjev :P)

Gotsamme, nou doe ik het nog *allemaal* voor ook ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Op maandag 15 juli 2002 02:36 schreef Rataplan het volgende:
D'r staat gewoon een linkje met "Polaroid als eCard versenden" onder! Daar klik je op en dan stuur je hem aan jezelf :(
In dat geval krijg je niet de foto maar een linkje ernaar, zo te zien. Je hebt wel gelijk, topicstarter had toch een beetje kunnen nadenken :{.
...en kjev, haal ajb die code-tags ff weg.
Dank je, het werkt dus toch.. :)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op maandag 15 juli 2002 02:40 schreef Kjev het volgende:
In dat geval krijg je niet de foto maar een linkje ernaar, zo te zien. Je hebt wel gelijk, topicstarter had toch een beetje kunnen nadenken :{.
Ach, hij kan ook gewoon op de foto klikken en dan "Afbeelding opslaan als..." kiezen.

Raaghl :( Gammamuis :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
damn
MASTER MENSEN ECHT SUPER!!!

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:13

lonkhuijzen

100% ADH

hmmm de enige manier om hem te krijgen is via printscreen of via de link van rataplan/kjev
Alle andere manieren krijg ik een link of een space.gif van 43 bytes.. een piepklein fotootje dus..

Maar printscreen werkt bijna altijd.. :)

* lonkhuijzen vraagt zich bij deze af hoe jullie die hele lange link van dat plaatje tevoorschijn hebben weten te toveren...

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op maandag 15 juli 2002 02:53 schreef Pluk het volgende:
* Rataplan vraagt zich bij deze af hoe jullie die hele lange link van dat plaatje tevoorschijn hebben weten te toveren...
View > Source doen en dan HTML kunnen lezen :) staat 'ie namelijk gewoon in.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:13

lonkhuijzen

100% ADH

Ah mooi thx weer wat geleerd.. :)..

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Op maandag 15 juli 2002 03:01 schreef Rataplan het volgende:

[..]

View > Source doen en dan HTML kunnen lezen :) staat 'ie namelijk gewoon in.
* Kr3Kr krijgt hem er ook niet uit [alleen met prntscrn]

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Dit moet toch wel lukken met printscrn of view source. Beetje basic vraagje dit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.