Op maandag 15 juli 2002 02:02 schreef Fewture het volgende:
Ok, niet meer aan zetten dat ding!! 80 graden is op het randje.
Wat je moet doen: Witte troep (net kauwgom) er af halen met wasbenzine (niet er af krabben dus he). Koelpasta halen en een heel klein beetje er op doen. Een druppel ter grote van een rijst korrel. Koeler er weer op en klaar ben je.
Juist. Ik geef de voorkeur aan schoonmaken met wattenstaafjes, ook voor koelstickers (die VEEL dikker zijn dan de laag koelpasta die je d'r op gaat smeren). Neem hier RUIM de tijd voor en zorg dat het processor en koelblok BLINKEND schoon zijn. Geef je proc ook ff vijf minuten voor je verdergaat om eventuele druppeltjes die ergens tussengelopen zijn te laten verdampen.
Vervolgens dus die koelpasta - ik vind zo'n rijstkorrel nog aan de ruime kant

er zit genoeg op als je het met een bankpasje oid (ook eerst schoonmaken & ontvetten, het kan allemaal niet schoon genoeg zijn) uitsmeert en er de core net niet/wel doorheen kan zien. Da's knap dun, dus, en dat is de bedoeling.
En verder lijkt dit me een goeie beschrijving van die koelsticker, dus.
code:
1
2
3
4
5
| |----------|
| ____ |
| |___| |
| |
|----------| |
Tenzij je koelprut in huis hebt en de hele operatie nu gaat uitvoeren, zal je je pc verder uit moeten laten, want je mag deze stickers ONDER GEEN BEDING hergebruiken.
Wat is de richting van die fans, trouwens? Blazen ze lucht op het blok, of ervanaf? Als ze elkaar tegenwerken (lucht naar mekaar toeblazen, zeg maar) kunnen ze natuurlijk contraproductief worden. Ik zou die tweede (kleine) fan er eerst maar eens aflaten. Verder maakt het uit of er genoeg verse lucht in de kast wordt gelaten, of dat het hele zooitje lekker warme lucht staat te recyclen. Over luchtcirculatie kan je hier een hoop leuke discussies vinden, en kijk ook eens rond in DOC...
80 graden, phew

veel succes.
Zonder meer de eerste koeler ooit met een driverpagina
Ziet er OK uit, niet bijzonder, maar zou 'm toch wel onder de 50 of 55 graden moeten kunnen houwen.