Hele draad op overbodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Volgens mij zijn alle reacties op het artikel "Samsung introduceert 1 GHz DDR-II geheugen" structureel door een lamertje met overbodig gemodereerd.

Er mag behoorlijk wat aan geschaafd worden dus, en als één van de verschillende T.net boyz in ons midden even een databeestmijnheer aan zijn spreekwoordelijke jasje wil trekken dan is * KeX een gelukkig modderetertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zijn 24 users die elk gemiddeld iets van 2x overbodig hebben gegeven daar.
(varierend van 1 tot 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Doorheen gelopen en * ACM gevraagd om een database-check uit te voeren naar aanleiding van de overbodig gemodereerde reacties :)

En de database dude is weer eens vlugger dan een moddend modereter :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je nu gelukkig bent :P

/me heeft er even een kijkje genomen: scheef is de juiste omschijving :)

EDIT: net stond er dus nog niets, en vervolgens reageren ze allemaal maar. tsss... Geen lol aan, ik ga slapen!! ;)

Maar goed de overbodigs zijn dus toeval als ik het goed lees :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Op maandag 15 juli 2002 00:03 schreef ACM het volgende:
Er zijn 24 users die elk gemiddeld iets van 2x overbodig hebben gegeven daar.
(varierend van 1 tot 4)
Op maandag 15 juli 2002 00:06 schreef Mecallie het volgende:
Ik hoop dat je nu gelukkig bent :P

/me heeft er even een kijkje genomen: scheef is de juiste omschijving :)

EDIT: net stond er dus nog niets, en vervolgens reageren ze allemaal maar. tsss... Geen lol aan, ik ga slapen!! ;)

Maar goed de overbodigs zijn dus toeval als ik het goed lees :?
Hmm, in principe zou ik nu zelfs nog gelukkiger moeten zijn, dat het geen irri mannetje is die de hele draad op overbodig heeft gezet, maar dat het een toevallige samenloop van omstandigheden is. Van de andere kant is het wel triest dat een draad van zo veel overbodigs wordt voorzien (veel onterecht IMO ook qua score) en dat er bovenin de draad niet sterke reacties op +4 staan. Dat is echt een kwestie van mensen met modpunten die bewust niet correct modden. En het wekt heel veel irritatie bij veel users op de fp die de weg niet (goed genoeg) kennen. :{